Lite bakhjulsåkning i höstvädret

respekt

Respekt!:yoparty

Hämtade min 640 i förrgår, det har blivit tre mil, fasen vilken go hoj:yoparty

Men nu måste jag lära mig att slanga he he , lite iaf.

Tolf

ja. Hmm helgens väder bjuder nog inte på så mycke hojåkning tyvärr. Men vi får se, brukar alltid bli några små bakhjulsåkningar och några fortkörningar. :banana

LITE BAKHJULET!!!!

Härligt :tummenupp Ja det är en go hoj! Lätt att slanga med :tummenupp

Lite framhjulet!!!:arsele

Last edited:
jag kommer aldrig nånsin förlåta mig själv för att jag inte köpte den sista 660n från Superbike i Göteborg!:(

ser så grymt kul ut! jag vill också ha motard..! väldigt kul att det finns fler motardintresserade i skåne. när hojen väl står och glänser vet jag att jag har nån att åka med liksom.:tummenupp finns det någon tråd för motardpiloter just i skåne? själv bor jag i malmö. men jag har ju ingen. än.:)

jag kommer aldrig nånsin förlåta mig själv för att jag inte köpte den sista 660n från Superbike i Göteborg!:(

ser så grymt kul ut! jag vill också ha motard..! väldigt kul att det finns fler motardintresserade i skåne. när hojen väl står och glänser vet jag att jag har nån att åka med liksom.:tummenupp finns det någon tråd för motardpiloter just i skåne? själv bor jag i malmö. men jag har ju ingen. än.:)

Då får du åka in till jonte engdahl och köpa en ktm 690 smc med acrapovic. Då slipper du meka :D :yoparty

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph