Bikeweek får vi inte glömma !!!
24/07 - 01/08 - Gelleråsen - BikeWeek !!!
24/07 - 01/08 - Gelleråsen - BikeWeek !!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va? Jag har ju anmält mig till Tony och betalat för den 21/5 på anderstorpJohanFÖK skrev:Jag tror det har blivit ett fel den 25/5 Anderstorp. MC-Kursen. Jag och Tony som driver mc-kursen.nu har bara körningen på Gelleråsen i början av Augusti.
Kanske kan det vara så att min mc-klubb i Järfälla, MCE som bokat Anderstorp den 21/5 skall vara det rätta? pris: 600:-
(Om nu ingen annan också kallar sig MC-Kursen... ;-)
Kawwa skrev:Går det att ordna med en lista på vart banorna ligger ? Eftersom jag tex inte vet vart Falkenbergs motorbana ligger så sökte jag på Eniro. Falkenberg finns både i Göteborg och i Kalmar, vart ligger motorbanan ? Antar att det är fler än jag som inte vet vart alla banor ligger och kan behöva lite hjälp på traven i vilket län man skall titta för att hitta när man söker.
HW skrev:Du får väl klicka på länkarna till respektive klubb!!!!!![]()
Om du tittar på riktnumret till klubben så borde du kunna utesluta ett av alternativen..Kawwa skrev:Jo men där står det tex falkenberg, inte i vilket län det ligger!Tycker du att jag skall köra till Kalmar först för att sen behöva åka till Götet när jag inser att det var fel komun !!
![]()
Bingo skrev:Va? Jag har ju anmält mig till Tony och betalat för den 21/5 på anderstorp![]()
wima skrev:Om du tittar på riktnumret till klubben så borde du kunna utesluta ett av alternativen..
dvs Falkenbergs motorbana ligger på västkusten.![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |