Lira Moto GP2 ?

Mr J skrev:
Skorpan! 4:e gången du skriver att du skall träna och ge mig smisk, men det händer ju aldrig. Du får helt enkelt vänja dig vid att vara crashkung. :lol

Jag är med på Onsdag om jag hinner att bli av med besöket som skall komma klockan 19.00 och fika. :cpparty :rullandeu
vänta du bara... :brynad

Jag sätter upp ett spel om 5 min så det är bara att komma in o lira ni som känner för det

81.226.191.97

är det som gäller

Triggerhappy skrev:
Vad gör ni för varvtider...ungefär (så man vet om man har en suck...eller skall fortsätta stå i depån).
bara o hoppa in,det finns dom som e mindre bra oxå
race ikväll 21.00
IP 213.65.97.85
SMISK!!! :whip

Jag får väl åxå ge mig in i leken, om det är ok?! Jag räknar med smisk, dock.

pgh245 skrev:
Jag får väl åxå ge mig in i leken, om det är ok?! Jag räknar med smisk, dock.
alla som vill får hoppa in-ju fler desto roligare :)
sen att man inte är så bra i början är en annan grej,det e bara till o öva så blir man ju bättre

Jag är totalt värdelös, har testat så att spelet funkade och kört med skorvkalla några rejs, hehe, är inget större hot för er mao :D

Dock så värkar det som ett väldigt roligt spel när man lärt sig det! Ska öva lite singelplayer nu, kommer förmodligen in ikväll med...

nu är vintern här snart o då blir det en hel del köra över nätet för o lindra abstinensen,vilka är på o köra motoGP-championchip???
vi kör alla 16?? banor fullt lopp,dvs alla varv o har riktig poängställning tills alla banor är avklarade
1 lopp i veckan (ex. söndagkväll) =alla har möjlighet o öva hur mycket dom vill i veckan tills det är dags för race
dom vanliga körningarna kan man ha kvar i veckan ändå om det finns folk som inte vill köra allt
hur många hakar på idén??? blir hur grymt som helst!!! :rock :rock :rock

Skorpan skrev:
du vet om att har man en rosa hoj så börjar man på -50 va??
(pga andra får ont i ögonen=FUSK!!!!) :lol

Just nu är det ju bara du och jag som anmält intresse, så börja med -50 blir inga problem. :rofl

(fast kör vi en "riktig" liga så blir det nog ett seriösare färgval, tror jag :tungan )

Jag e med, trots att jag körde som ett j-vla moppefucko igår och att jag rusade iväg mitt i, min andra dator totalhavererade :mad: . Men oavsett så e jag med.

Mr J skrev:
Jag e´på.. självklart. :tummenupp

Jag med, skall bara installera igen och köra upp mig samt inhandla den efterlängtade handkontrollen. Snart är jag med och fajtas i toppen igen öhh menar botten :D

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back