Lira Moto GP2 ?

hahahaha ja du fluppen, ska vi tro på :tomten också, hehe

Idag gick det bra, Hållundan får titeln som Kung av sand, han e ju från Halmstad å allt :lol

Bifogat

• motogp040118.JPG
    motogp040118.JPG
    68.5 KB · Visningar: 29
Jag slog ju iaf 60% av startfältet, men jag vill stå högst upp på pallen, öva öva öva

fogerty skrev:
hahahaha ja du fluppen, ska vi tro på :tomten också, hehe

Idag gick det bra, Hållundan får titeln som Kung av sand, han e ju från Halmstad å allt :lol

helvete heller... Jag kan vara flickan i en cole porter sång om jag ska va nån som Gödsel (Gessle) har lyckats knassla ihop. Men fan ingen sandlådekille...

:lol

Nä, fy fan, skitspel... Så är jag nog sjuk oxå. Fan.

:hej

Nu jäklar får ni passa er grabbar, undertecknad såg att bostream erbjöd ADSL hemma, 2 veckor till sen så ska det väl inte lagga så mycket, nu kan jag prejja er :arsele

haha.. då måste ju ja uppgradera min gravis gaypad..
ska köpa analog med känslighet i ..
va har ni för gamepads? går det att leana fint med era med (lean rider)?
lyckas fan inte hänga ut ordentligt med min gamlagaypad.. dvs tröögstyrt

/z

Jag har en antik MS Sidewinder gamepad, men jag tycker inte styra är nåt direkt problem... gasen däremot hade varit skönt att ha mer än av på, tänk vad tiondelar man kunde skalat av om man inte behövt vara så jäla rädd för misslyckade powerslides :)

Jag har analog gas å styrning, sköter styrning vänster, höger och gasa, bromsa med samma spak. Funkar kanon tycker jag, man slipper av och på.

Det kanske är därför jag jämnt vinner :rofl :tungan

fogerty skrev:
Jag har analog gas å styrning, sköter styrning vänster, höger och gasa, bromsa med samma spak. Funkar kanon tycker jag, man slipper av och på.

Det kanske är därför jag jämnt vinner :rofl :tungan
mer sport med vanlig padda :yoparty

Jag föreslår att vi skaffar varsin proton hoj och får endast dela ut de 18 poängen man får för varje ny hoj. Då får vi se vem som verkligen kan köra :P

Jag har ett gammalt tangentbord med slina piltangenter... kanske därför jag förlorar jämt!

Ghaaaaaaa!!!! :mad:
Mitt jävla nätverks kort har fått spel :huvet
Måste fixa skiten innan jag kan vara med & spela :mad:

Casca skrev:
Jag föreslår att vi skaffar varsin proton hoj och får endast dela ut de 18 poängen man får för varje ny hoj. Då får vi se vem som verkligen kan köra :P

inte fan är det jag iallafall =) Men men, jag har ju iaf sämst hoj när vi rejsar. Det är fösk...

:hej

Inte varje dag man får skvätta grus på självaste Rossi :cool: :blah

(det e sånt man får syssla med när man inte kan vara med och köra ju, anar ni hur jävla grym jag kommer att va när jag kan va me....jag övar ju varje dag :hihi )

Bifogat

• rossi grus.jpg
    rossi grus.jpg
    114.4 KB · Visningar: 25
fluppen skrev:
Inte varje dag man får skvätta grus på självaste Rossi :cool: :blah

(det e sånt man får syssla med när man inte kan vara med och köra ju, anar ni hur jävla grym jag kommer att va när jag kan va me....jag övar ju varje dag :hihi )
om du är med så lovar jag skvätta grus på dej fluppen :D :D :D

nån som e mogen för lite race ikväll??

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP