Lira Moto GP2 ?

Fluxir skrev:
ja å en kompis ska köra nu, server ligger på 213.113.199.141

du är välkommen om du råkar va inne just nu.. är servern uppe så är det bara att joina.

fasen också, såg inte ditt inlägg förren nu :/

Är det någon som ska spela i fortsättningen så adda mig gärna på msn: adef@home.se

Quaya skrev:
fasen också, såg inte ditt inlägg förren nu :/

Är det någon som ska spela i fortsättningen så adda mig gärna på msn: adef@home.se

tyvärr är det något som är fel med min dator så det går itne att spela.. ska se om ja får ordning på det tills ikväll, då kanske det liras lite.. :tummenupp

Fluxir skrev:
tyvärr är det något som är fel med min dator så det går itne att spela.. ska se om ja får ordning på det tills ikväll, då kanske det liras lite.. :tummenupp

Aha, okej... men det är bara till att posta här, men helst adda mig o säga till mig på msn för jag är jäkligt bra på att glömma bort grejor och trådar.

BTW: måste man köra med sin egna motorcykel? min är inte så bra :/

Quaya skrev:
Aha, okej... men det är bara till att posta här, men helst adda mig o säga till mig på msn för jag är jäkligt bra på att glömma bort grejor och trådar.

BTW: måste man köra med sin egna motorcykel? min är inte så bra :/

nej, det behöver du inte, ja addar dig strax...

Nu har jag installerat detta spel också.. måste tjuvträna lite. Hojta när det är dags igen! :crash

då spikar vi söndag 21.00 som vanligt
IP 213.65.97.85 :tummenupp

(kommer casca så är det alla mot han som gäller) :D

Fan akta dig skorpan så jag inte anmäler dig för hets mot minoriteter eller nåt :fatta! bara för ni göteborgare får spö av en skåning hela tiden behöver ni ju inte gadda ihop er :arsele :arsele

Sunday it is, om jag kommer loss i tid, födelsedagspartaj för lillsyrran som blir systembolagsmogen

Last edited:
Casca skrev:
Fan akta dig skorpan så jag inte anmäler dig för hets mot minoriteter eller nåt :fatta! bara för ni göteborgare får spö av en skåning hela tiden behöver ni ju inte gadda ihop er :arsele :arsele

Sunday it is, om jag kommer loss i tid, födelsedagspartaj för lillsyrran som blir systembolagsmogen

Du casca testa å köra fyrtakt så ska du få se min å skorpans :arsele helka tiden :tungan :D

PS: jag får starta från scratch nu eftersom jag råkade formatera min hårddisk så min grymmehoj är borta nu :huvet

Casca skrev:

E hon snygg???

:crash

:hej

fogerty skrev:
Du casca testa å köra fyrtakt så ska du få se min å skorpans :arsele helka tiden :tungan :D

PS: jag får starta från scratch nu eftersom jag råkade formatera min hårddisk så min grymmehoj är borta nu :huvet
Har formatterat min jävla sketburk två gånger nu... funkar fortfarande åt helvete dåligt...

:mad:

kakka... jag vill ha en ordentlig stationär burkjävel så jag kan va me o lira snart..
akta er i göteborg till helgen.. kommer o hälsar på då serni... ;)
vet ni nått bra uteställe ? :yoparty

/z

Therudeboy skrev:
Zeal köpa min burk? :)

hehe.. har en lånad feteburk nu.. men den lämnas ju tillbaka på måndag.. :(
å inte är jag hemma i helgen heller :mad:
/z

Fluxir skrev:
tja... spelas det något lr?
det spelas väl men inte lika mycket som på vintrarna,nu vill man åka riktigt ju :)
vi kan väl köra söndagkväll en repa :tummenupp

kl21.00 - IP 213.65.97.85

Last edited:
zeal skrev:
kakka... jag vill ha en ordentlig stationär burkjävel så jag kan va me o lira snart..
akta er i göteborg till helgen.. kommer o hälsar på då serni... ;)
vet ni nått bra uteställe ? :yoparty

/z
kommer du hit med hojen eller??

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...