Lira Moto GP2 ?

Fan va lång tid det skulle ta för er (skorpan & co) att fatta hur kul det här spelet är.. själv har man spelat det i ett halvår känns det som och har tröttnat lite på det.. Men nåt race kan väl vara kul, jag är lätt på!

skoteridioten skrev:
Fan va lång tid det skulle ta för er (skorpan & co) att fatta hur kul det här spelet är.. själv har man spelat det i ett halvår känns det som och har tröttnat lite på det.. Men nåt race kan väl vara kul, jag är lätt på!

Jag tycker SBK2001 är roligare. :fakta
Det finns dock några kul saker som även gör Moto Gp2 bra och det är främst möjligheterna till att stunta samt att chatten (när man kör över nätet) verkar fungera.

En sak man även kan se som nackdel med SBK2001 är att det är svårare så det tar lite längre tid att lära sig det.

Variation gör dock att jag gärna är med och kör lite Moto GP2 :tummenupp

Skorpan skrev:
vi testar på söndag kväll då
blir 21.00 bra?? :whip

Jobbar nog då...vet ej än men börjar kke kl 18...annars börjar jag kl 22, och då kan jag vara med om vi kör kl 20.'

Aight ?? :p

Kryptonit skrev:
Det finns dock några kul saker som även gör Moto Gp2 bra och det är främst möjligheterna till att stunta samt att chatten (när man kör över nätet) verkar fungera.

En sak man även kan se som nackdel med SBK2001 är att det är svårare så det tar lite längre tid att lära sig det.

WORD :fakta :tummenupp

skoteridioten skrev:
har inte haft det innan o sen så förväxla jag GP2 med Moto Racer2 vilket e skit tyckte jag
Kryptonit skrev:

jag kör gärna bägge jag med
ville bara testa GP2 för att chatten e så kass i SBK och om det laggar lika mycket
fluppen skrev:
Jobbar nog då...vet ej än men börjar kke kl 18...annars börjar jag kl 22, och då kan jag vara med om vi kör kl 20.'

Aight ?? :p
ok,men då kör vi klockan 20.00 istället på söndag :tummenupp

Lg skrev:
blir de lir idag?
jag är gärna med :brynad

Ingen som kan styra upp ett race efter 21 00, måste ju prova detta spel nångång övernätet. Kl 20 00 så kör vi GP 500, & kör ni efter 21 kanske det kommer mer folk

vem är de som brukar köra server?
Har aldrig provat detta online heller,men jag kan nog hosta en server, 10mbits uppkoppling torde nog räcka åt en hög spelare.

Ska vi sätta upp en tid då ? va sägs om kl 20:00 imorgon Tisdag ?

Skorpan: Startar du som vanligt ?

Alex R1100S skrev:
Coolt spel :D
Kan dock konstatera att jag suger :p
Men jag ska träna så jag kan :whip er :D :D

Hahaha....så du har införskaffat det nu ?

Har du fått till stoppie och wheelie än ? öva ett par timmar sen e du grym ! :cool:

Funkar det bara med köpe ?
Annars vill jag med vara med och spela, i annat fall får det vänta till julafton, hoppas tomten kan läsa vad man skriver på önskelistan, det blev bara en satans massa strumpor i fjol, men jag vill minnas att jag skrev det längst ner på listan. Han kanske vände den på fel håll :\

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman