Skorpan
Guest
3 min kvar,tick tack tick tack........

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skorpan skrev:race söndag 21.00 som vanligt - kom bara.......![]()
![]()
![]()
fluppen har inge internet änfogerty skrev:jag e me, boka nu detta : Zeal, Casca (hoppgurka), thrrudeboy, hejdaniel,jtds,Mrtl,Hållundan,martin,fluppen, twistnturn å alla andra där ute i cyberspace
// F
Skorpan skrev:fluppen har inge internet än![]()
fogerty skrev:Jaså, vad kommer det sig att han e på icq:n nu då, fattar inte hur det går ihop ??![]()
//F
fluppen skrev:Jag e uppkopplad just nu tack vare att tanten står ute på gräsmattan och trampar på våran ADSL-DYNAMO....jag ska be henna trampa snabbare så kan jag nog var a med och lira![]()
fogerty skrev:Sätt henne på hojen istället, koppla sedan hojen på dynon och sen ber du henne hålla fullt på sexan hela tiden, då kan du nog hoosta tillåmed![]()
![]()
// Fogerty
Skorpan skrev:213.65.97.85
21.00
måste säga att man garvar som fan här ibland o knappt kan styra när du hoppar överallt hit o ditCasca skrev:Veni, Vidi, Vici![]()
Alltid lika skoj att spela, ett ADSL-modem vill jag ha i julklapp så jag slipper hacka, tänk så mycket lättare det blir för er att köra över mig om jag inte hoppar runt hela tiden. See you next week
har inte kört själv på lääääänge nuhållundan skrev:haha, skorpan kör dygnet runt, bara att be om ett race...
Jag körde som en gud igår![]()
hejdaniel skrev:Egentligen gillar jag inte den stående tiden nu... söndagar klockan 2100.. Gärna tidigarelägga eller senarelägga ett par timmar. Varför inte tex onsdagar mellan 23-24 eller 22-23. fast det ena behöver ju inte utesluta det andra. Så svårt att inte vara med bara. Söndagskvällen krockar alltid med massa %##**" söndagsmiddagar etc.. hon fattar ju inte hur kul det är!!!![]()
Men onsdag är jag på.. 2200?
//Twist
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |