Lira CS på sporthoj.com's CS 1.6 server!

zpeppy skrev:
En 10/10 lina, och en dator på 1ghz samt 512 ram...typ...

Jag har 3 ghz och 1Gb ram. Men 10/10 lina vet ja inte vad det är. Måste datorn vara ogång hela tiden eller kan jag lägga upp ny varje gång vi ska spela?

Är det svårt att fixa servern. Min polare sa att det krävs massa inställningar, stämmer det?

Wargen skrev:
Jag har 3 ghz och 1Gb ram. Men 10/10 lina vet ja inte vad det är. Måste datorn vara ogång hela tiden eller kan jag lägga upp ny varje gång vi ska spela?

Är det svårt att fixa servern. Min polare sa att det krävs massa inställningar, stämmer det?

Du kan lägga upp varje gång och någon med en bra server config kan skicka den till dig så slipper du pilla med inställningarna. :tummenupp

e det nån som fortfarande spelar cs?? Fick ett ryck och köpte spelet igår, måste ha varit säkert 7 år sen jag spelade det senast...
har det funnits så länge :va

peteR1000 skrev:
2225041 e det nån som fortfarande spelar cs?? Fick ett ryck och köpte spelet igår, måste ha varit säkert 7 år sen jag spelade det senast...

Jadå. Jag spelade det i gymnasiet och det var typ 7 år sen man gick där.

peteR1000 skrev:
2225041 e det nån som fortfarande spelar cs?? Fick ett ryck och köpte spelet igår, måste ha varit säkert 7 år sen jag spelade det senast...

Jag vill lira! Om ni har kass lina men har inställningarna så skicka de till mig.

Empa skrev:
2226157 Jadå. Jag spelade det i gymnasiet och det var typ 7 år sen man gick där.

shit då är det sant :( fan va gammal man helt plötsligt kände sig...

Wargen skrev:
Jag vill lira! Om ni har kass lina men har inställningarna så skicka de till mig.

Det där får nån annan hålla i, jag är ju värsta n00ben som dom hade sagt på cs...

har kommit på dessutom att jag suger rätt stenhårt efter 7 års uppehåll :mad:

peteR1000 skrev:
2228441
Det där får nån annan hålla i, jag är ju värsta n00ben som dom hade sagt på cs...

har kommit på dessutom att jag suger rätt stenhårt efter 7 års uppehåll :mad:

ok nån som kan ställa upp med server?

lugn det kommer, det kommer. :hihi

Wargen skrev:
2228594 ok nån som kan ställa upp med server?

lugn det kommer, det kommer. :hihi

Förhoppningsvis gör det väl det, börjar bli rätt trött på att i stort sett ALLTID vara den som dör direkt och skjuter på folk i egna laget :hihi
Fattar fan inte hur man kan se skillnad på CT o T i vissa situationer som alla andra verkar kunna :va

Last edited:
Lirar ni 1.6 elr CZ kan jag gärna lira nån kväll mitt i veckan med er!!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg