Hmmm....... gäller alltså att man passar sig för att vara ute och köra nu när min sambo också har bil. Om jag skulle råkar krocka med henne så gäller igenting
Fan vad dessa fbolag är rudade
Kan du som sagt inte bara plocka ihop det värsta och köra ändå. Vet att det inte känns så kul iom att du hade lagt ner mycket tid och pengar på den innan men det är väl bättre än ingenting
Kan du som sagt inte bara plocka ihop det värsta och köra ändå. Vet att det inte känns så kul iom att du hade lagt ner mycket tid och pengar på den innan men det är väl bättre än ingenting
man får hålla det på en bra nivå för familjens skulle men det känns bra att älta det lite!!
hjobo..Fy fan vad tråkigt..hoppas det löser sig.
