Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nån som vet varför man har stickad mössa på när det är sommar
är det något som påverkar dig att andra har, eller är du bekymrad för vad andra skall ha för åsikt om du har det?
Både och. Aldrig använt mig av linne. Men köpte ett linne att använda på gymmet, och eftersom det var köp två betala för två så köpte jag två. Så när det var lite varmt här hemma en dag så tog jag på mig ett linne och insåg att det var fanimej riktigt bekvämt att ha på sig när det var varmt.
Jag personligen har alltid tyckt att det är väldigt WT att bära linne ute bland andra människor, men det är ju väldigt många som gör det. Så jag funderade på ifall det bara var jag som tyckte så eller ifall det faktiskt är väldigt WT. Vilket det nu har bevisats här så nu blir det fortsatt med t-shirt bland människor och linne hemma.
Men ärligt talat, vill du köra linne på gymet så gör det. Där är säkert andra feminima killar som står och äcklar sig i en hörna. Så de kommer inte lägga märke till dig när du gör ditt.
Rekommenderar dig annars att använda kläder i mesh, tränar enbart i de när jag är på gym och de är för jädrans skönt.
Gymmet gör jag det, där känns det mera acceptabelt med att linne. Men ute på stan, då är det WT.
Som vanligt Drysen, frågan kan endast avgöras med bildbevis.
Finns faktiskt många killar som bär upp linnen snyggt.
Ett stort måste dock: Se till att inte ha dina ekorrar kvar under armarna, dom får du ha som gossedjur under vintern![]()
Ett stort måste dock: Se till att inte ha dina ekorrar kvar under armarna, dom får du ha som gossedjur under vintern![]()
haha, den generella åsiktsmaskinen på SH har talatVilket det nu har bevisats här så nu blir det fortsatt med t-shirt bland människor och linne hemma.
Om man är så otroligt fantastiskt vältränad som jag är så är det snyggt med linne. Det är också skönt när det är varmt. Därför använder jag linne på sommaren när jag är ledig. Jag använder det aldrig när jag är på jobbet eftersom jag jobbar på kontor. Jag är verkligen inte "WT" och jag har tillräcklig mental styrka för att inte bry mig ifall någon kille som jag inte känner tycker att det är fult med linne.
Till alla ni osäkra killar som nu blir ursinniga av vrede när ni läser att jag använder linne kan jag lugna er med att jag inte har tatueringar och inte använder Foppa-tofflor eller flip flops.
Äntligen en tjej som skriver! Men att raka sig under armarna, det om något är väl oerhört omanligt, eller?
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |