Linköpings mc-förare!!

Skulle gärna åka mera ja...

Ninjaboy skrev:
Jag är online mer än vad som är hälsosamt tror jag, dock inte i helgen...

Det här är väl ungefär som en annan då. Online mer än hälsosamt på jobbet...

Jag tror att många från Linköping är online men har inget behov av att skriva om allt och alla repor de drar. På senare tid har väl inte vädret lockat heller precis...
Sen har vi ju mailinglistan som till viss del ersätter en tråd här... Jag vet dock inte vilket av tråd eller mail jag föredrar riktigt ännu.
Sen har det ju inte blivit att man kommit med på så många gemensamma turer ännu. Kan ju ha och göra med att jag oftast är i exil i E-tuna i veckorna.

Men din uppmaning kan vara befogad... UT OCH ÅK!!!

Hoho, man kan ju alltid markera kön...

(Läs: Ge eller sälj billigt något med kåpor till mig! :tummenupp)

ft skrev:
Hoho, man kan ju alltid markera kön...

(Läs: Ge eller sälj billigt något med kåpor till mig! :tummenupp)

Hur går hojen? Jag trillar tillbaka till stan imorgon, ska vi ut och åka något i veckan?
Hoppas att min funkar nu... :gnissla

Syss skrev:
Hur går hojen? Jag trillar tillbaka till stan imorgon, ska vi ut och åka något i veckan?
Hoppas att min funkar nu... :gnissla

Den går finfint och oftast längre än jag hade tänkt mig från början. Ut och åka låter bra! Se upp på vägarna alla ägare av literhojar, här kommer fyrahundrarevanschen! :D

Vad återstår av krångel? Själv skall jag bara fixa ett oljebyte någon gång innan sommarens långturer. Jäkla 2-1-system, förgreningen sitter mitt under oljepluggen så jag måste riva utblåsen för att byta olja. :huvet

Ptja, sedan synka förgasare, ställa in tändningen och allt annat som inte gjorts sedan Hedenhös av tidigare ägare. Tar det lite pö om pö, skall nog gå att få den att gå bättre än den gör också! Enligt utsaga skall de kunna göra 170 på plattmark helt i standard och det kan jag inte se den klara... så mycket mer strömlinjeformad kan jag inte göra min egen utrustning.

ft skrev:
Den går finfint och oftast längre än jag hade tänkt mig från början. Ut och åka låter bra! Se upp på vägarna alla ägare av literhojar, här kommer fyrahundrarevanschen! :D

Vad återstår av krångel? Själv skall jag bara fixa ett oljebyte någon gång innan sommarens långturer. Jäkla 2-1-system, förgreningen sitter mitt under oljepluggen så jag måste riva utblåsen för att byta olja. :huvet

Ptja, sedan synka förgasare, ställa in tändningen och allt annat som inte gjorts sedan Hedenhös av tidigare ägare. Tar det lite pö om pö, skall nog gå att få den att gå bättre än den gör också! Enligt utsaga skall de kunna göra 170 på plattmark helt i standard och det kan jag inte se den klara... så mycket mer strömlinjeformad kan jag inte göra min egen utrustning.

Hehe, det sista jag fixat till var tomgången (dog vid rödljus = inte så kul) och nån jävel har skruvat på kopplingen, precis när den var PEREFKT inställd, jag blir galen! Det går fan inte att få den lika bra igen. :(
Och så har jag en känsla av att den går för fett på lågvarv, ska börja med att rengöra luftfiltret och om inte det hjälper blir det väl till att skruva lite...

Min gjorde över 180 helt strypt... Man kan säga att den går ganska bra... :tungan Mätarfart var det 172, men det visade sig att den var felställd och visade för lite (110 = egentlig fart ca 120)... Hoppas den går rätt nu, surt värre annars... :gnissla

Men vad tror du om onsdag eller torsdag?
Har förresten en kompis till i Lkpg som just köpt en FWS och håller på att ta körkort (Alx här inne)... Vi blir ju värsta 400-gänget! ;)

En go o gla Linköpingsbo anmäler sig!

Finns på T1 för beskådning ;) Kör gärna en sväng :) Bara att säga till på msn (tomten73@hotmail.com)

Syss skrev:
Men vad tror du om onsdag eller torsdag?
Har förresten en kompis till i Lkpg som just köpt en FWS och håller på att ta körkort (Alx här inne)... Vi blir ju värsta 400-gänget! ;)

Onsdag-torsdag fungerar finfint, jag är gräsänkling sedan i söndags och över sommaren så nu har jag massor med tid över. :banana :(

Haha, skall vi skaffa skinnvästar med emblem? "Lkpg fourhundreds"... :D

ft skrev:
Onsdag-torsdag fungerar finfint, jag är gräsänkling sedan i söndags och över sommaren så nu har jag massor med tid över. :banana :(

Haha, skall vi skaffa skinnvästar med emblem? "Lkpg fourhundreds"... :D

Det vore ju något, men fan, vi måste ju få med något med "outlaws" i namnet, det håller jag stenhårt på! :hihi

Nu ska jag ut och köra vilse i Sthlm, om Victoria vill... :gnissla

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...