Linköpings mc-förare!!

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
Kollade på alla reggade här som bor i Linköping. Vi är löjligt inaktiva!!

Skärpning alla som bor i LKPG och som är reggade här.

MVH Martin

Ja det är för jävligt!
glenoyne skrev:

MVH Martin

Jag är iaf en aktiv linköpingsbo här på sh! Är väl inne ungefär 6 ggr om dagen eller nåt :D :tummenupp

glenoyne skrev:

MVH Martin

Bor utanför lkpg men håller också kollen, men har man inget att säga så. Jag är mest intresserad av när det är körningar osv.

Gjorde förresten min första dag på banan för ett par veckor sedan när SMC hade sin broms--kurvteknik dag på Sviestad. Jättekul, det var inte sista gången på banan! :banana

Nu vågar jag visa mig även på gatkörningarna på Onsdagarna. Det var en kille som lite nedvärderande sa till mig att om man inte hinner med i den långsamma gruppen på Onsdagarna kan man ju alltid köra av efter ett varv eller så.

Det roliga var att jag varvade honom på SMC-dagen. Bra för självkänslan. :tungan

Hoppas vi synes någon gång.

tycker ni från linköping och norrköping kan ta en tur upp mot örebro och möta oss på halva vägen och ta en fika :tummenupp :tummenupp

skriv bara i våran tråd innan så hinner planera in det

Vi har börjat bli rätt många de flesta ggr vi är ute o kör. Vi har fått fart på nkpg folket =)

glenoyne skrev:

MVH Martin

Va inaktiva?

TERMINATOR skrev:
tycker ni från linköping och norrköping kan ta en tur upp mot örebro och möta oss på halva vägen och ta en fika :tummenupp :tummenupp

skriv bara i våran tråd innan så hinner planera in det

Hmm, i måndags åkte vi hela vägen till öret och fikade på nåt ställe som hette Hälls (tror ja).
Fy fasen, det var inget hojväder sista milen... :(

Jag är online mer än vad som är hälsosamt tror jag, dock inte i helgen då jag nyss kommit hem från Gotland Ring körningen med SH. :banana

@ninan: vi ses på onsdagarna på Sviestad. :tummenupp

JoUh skrev:
Hmm, i måndags åkte vi hela vägen till öret och fikade på nåt ställe som hette Hälls (tror ja).
Fy fasen, det var inget hojväder sista milen... :(

men va fan, varför skriver ni inte det så hade PBR kommit och fikat med er

TERMINATOR skrev:
men va fan, varför skriver ni inte det så hade PBR kommit och fikat med er

Vi var hela två pers och det var inte direkt planerat. Vi skulle bara köra ut mot Hjortkvarn. Väl framme så sa vi "Hallsberg då!" och så var det ända till Örebro.. :rolleyes:

Men nog hade det varit trevligt med lite sällskap.

Vi stannade och åt på Max också faktiskt. (Försöka torka de blöta handskarna under "hårtorkarna" på toa där går inget vidare kan jag meddela....) :4skrika

JoUh skrev:
Vi var hela två pers och det var inte direkt planerat. Vi skulle bara köra ut mot Hjortkvarn. Väl framme så sa vi "Hallsberg då!" och så var det ända till Örebro.. :rolleyes:

Men nog hade det varit trevligt med lite sällskap.

Vi stannade och åt på Max också faktiskt. (Försöka torka de blöta handskarna under "hårtorkarna" på toa där går inget vidare kan jag meddela....) :4skrika

ok, men nästa gång säger ni till och så hoppas vi att ni blir fler, föresten har ni anmält er till festen?? det måste ni göra kommer bli skit skoj :tummenupp :fyllisar :fyllisar :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park