Linköping / Norrköping

Är det ingen som vet vem det är eller hur det gick för honom? Han borde väl bo här i trakten...

Bilderna ser inte roliga ut iaf:huvet

Det stod i dagens tidning att han reste sig upp efter olyckan, inspekterade skadorna och sedan fortsatte mot skänninge. Stod iofs inte om han åkte dit eller direkt hem.

Last edited:
Trafikövning

Ni missar väl inte "Trafikövningen" på sviestad i morgon!

Vi kör nya bansträckningen för första gången!

www.lms.se

Fikaställe i Hjortkvarn

Vill bara upplysa om att det äntligen har öppnat en glassbar vid infarten till Hjortkvarn.

Så äntligen kan man åka den fina sträckningen och hitta lite fika vid pauserna. :banana
Första intrycket var att de var mycket serviceminded personal och humana priser.

Jag kommer definitivt att fika där fler gånger.

/ Stefan

Vill bara upplysa om att det äntligen har öppnat en glassbar vid infarten till Hjortkvarn.

Så äntligen kan man åka den fina sträckningen och hitta lite fika vid pauserna. :banana
Första intrycket var att de var mycket serviceminded personal och humana priser.

Jag kommer definitivt att fika där fler gånger.

/ Stefan

Det är ju en riktig fin väg där!

Last edited:
Finns det inga linköpingsbor som åker turer tillsammans?
Har fösökt ta reda på om det finns ngt "naturligt" ställe där folk brukar samlas upp utan att boka tid. Alltså motsvarande brostugan. Det enda jag kan tänka mig skulle passa in är bergs slussar, men inte sett några när jag vart där.
Då jag är student, så råkar det vara så att de flesta kompisar som har hoj, inte har råd at använda den.. börjar bli tråkigt att åka själv.
:confused: Tacksam för svar :tungan

Vi brukar ordna lite turer via den här tråden. Snart kommer väl motorträffarna i Vadstena igång också, nästan varenda onsdag om det är väder åker ett gäng dit. I juli är det tisdagsträffar vid Bergs slussar för sportbilar så då är det kul att åka förbi där.

Ok. Trist att man jobbar i Södertälje under sommaren, som börjar om bara ett par veckor ( ja, alltså det är verkligen trist att jobba i Södertälje under sommaren).

Får väl helt enkelt åka runt och kolla efter folk tills dess

Garageplats!

Jag har varmgarageplats till förfogande mellan 1 juli-1 september. Ligger i vasastan vid bantorget, plats för 2 hojar! Pm:a

Samåkning idag lörd kl 15!

Hej på er!
Då försöker vi dra igång en samåkning nu tänkte jag... lite kort varsel, jag vet. Men iallafall:
Vi samlas idag, lördag 2 juni, kl 15:00, MacDonalds Ryd Vallarondellen i Linköping.
:hojcbr
Alla är välkommna!
/RuffRyder

Nån som ska ut en sväng imorgon (torsdag)?
Jag kommer sitta och tentaplugga mest hela dagen, men tänkte sticka iväg på en tur runt 18.00. Tänkte börja vid statoil i ryd och sen får man se vart det blir till.

Tjena.

Tankte bara kolla om det är i denna tråd alla eventuella samåkningar meddelas i Linköpingsområdet.

Kommer upp från Lund till Linköping under en månad och skulle vilja ha lite roligt folk att åka med. är väldigt dålig på fina vägar omkring linköping och tycker ju att det e roligast att åka med ett gäng andra likasinnade.

/Calle

Tjena Calle och välkommen.
Jo det är rätt tråd, vi brukar skriva här när vi tar olika samåkningar.
Uppslutningen är högst varierande, från 2 till 20 pers :)
Håll utkik, ibland blir det tyvärr med kort varsel som i lördags, då blev
det bara jag och Zormin men vilken bra tur det blev. Passade på och
provade glasstället i Hjortkvarn som BlackAdder tipsade om.
Det var kanon! :tummenupp

Peace!

Tjena.

Tankte bara kolla om det är i denna tråd alla eventuella samåkningar meddelas i Linköpingsområdet.

Kommer upp från Lund till Linköping under en månad och skulle vilja ha lite roligt folk att åka med. är väldigt dålig på fina vägar omkring linköping och tycker ju att det e roligast att åka med ett gäng andra likasinnade.

/Calle

Tjena Calle och välkommen.
Jo det är rätt tråd, vi brukar skriva här när vi tar olika samåkningar.
Uppslutningen är högst varierande, från 2 till 20 pers :)
Håll utkik, ibland blir det tyvärr med kort varsel som i lördags, då blev
det bara jag och Zormin men vilken bra tur det blev. Passade på och
provade glasstället i Hjortkvarn som BlackAdder tipsade om.
Det var kanon! :tummenupp

Peace!

Lysande, då vet jag vart jag ska leta....

Trafikövning på sviestad ikväll!

körning mellan 17 och 20 men kom i god tid, inskrivning senast 16:30.

Regler och mer info finns på www.lms.se

Skulle vara roligt med någon att åka med. Ingen av mina polare åker hoj, uselt nog. Får titta förbi om det är lungt nästa gång ni drar ut o glider!

Är det någon som är på att åka till Vadstena idag? Brukar ju vara trevligt där på onsdagar.

Någon som är med? Tid?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...