Linköping / Norrköping

Låter intressant. Har precis tagit hit min hoj till Linköping. Så det vore kul att åka med några som hittar lite :)

Ingen som ska ut nu och leka? Ring isf, kommer nog va runt Linköping tills det blir mörkt! 0706243385

Issue

tror jag mötte Issue i valla rondellen idag eller ??? jag åkte silvrig r1:a

Åkning lördag

Åkning imon, tar du motorvägen från nkpg e de västra avfarten mot lkpg, sen de mcD du möter först, kl 13 då e de avgång!

Jag å Johan tar nog svängen över sörping å glass imon, ni bör vara med. Annars e de bara att lämna nummer så ringer jag imon så å fixar vi en uppsamllinsplats!

/Per

Söderköping låter bra! Förutsatt att vi lyckas hitta rätt väg idag :rolleyes:

Åkning imon, tar du motorvägen från nkpg e de västra avfarten mot lkpg, sen de mcD du möter först, kl 13 då e de avgång!

Jag å Johan tar nog svängen över sörping å glass imon, ni bör vara med. Annars e de bara att lämna nummer så ringer jag imon så å fixar vi en uppsamllinsplats!

/Per

Finvägar runt Linköping

Tänte bara höra med er andra hojåkare vart ni brukar köra?
Jag brukar ta vägarna i södra delen av detta landskap, typ Kisa Rimforsa Åtvidaberg osv...
Men det kanske finns bättre?! Förslag Bitte... (gärna en karta, för jag har lokalsinne som ett kylskåp) :rolleyes:

Boodh, Provat vägen mellan Sturefors och Västerby? Eller Bestorp -> Åtvidaberg? Dom tycker jag är roliga!
Ang dagens sammåkning var jag lite för trött för att dra mej ur lådan :gnissla :D
Får bli nästa gång!

Idag var det premiärtur mellan Beviks och Bikestop på öppet hus. Provade två BMW på Bikestop. Kul men väl kallt fortfarande. :)

Dagens åkning Söderköping 070331

Bifogar 2st bilder från en underbar åkning idag...

Bifogat

• Ixus 010.jpg
    Ixus 010.jpg
    125 KB · Visningar: 101
  • Ixus 011.jpg
    Ixus 011.jpg
    124.5 KB · Visningar: 109
*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back