Linköping / Norrköping

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
RuffRyder skrev:
2515665 Ja, dagens ungd... seniorer! :mad:
"Det var bättre förr." :tungan

Va tror ni, var det Mickes stulna R1a som de tog en joyride på? ;)

Peace!
Drogstyre omkull :tummenupp
Man skall inte önska andra olycka, men folk som inte kan hålla reda på "mitt & ditt" har jag inte mycke till övers för...


PS. hur går det för Mike?, har han hunnit kolla skadorna efter Ravinkörningen™ DS.
 

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
Vilket väder!!

Kan va sista chansen.. Å jag e ledig!! Här ska köras hoj!
Rapport kommer...

Så där! 14 härliga mil söder om stan i trevligt tempo. Knapt en meter på raklång väg. Har ni andra ställt av eller? :)
 
Last edited:

jacken

A good man knows his limits..
Gick med
12 Mar 2006
Ort
Linköping
Hoj
VFR800-01
Vi tog en liten sväng (18 mil),i det fina vädret idag,15 grader+solsken och vindstill.Såg några hojar (ca 5 st. under turen).Så alla har inte riktigt ställt av ..:)
 

KAS-CBR900RR

Egen värld!!!
Gick med
14 Nov 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Retta
FZ1 skrev:
2516594 Drogstyre omkull :tummenupp
Man skall inte önska andra olycka, men folk som inte kan hålla reda på "mitt & ditt" har jag inte mycke till övers för...


PS. hur går det för Mike?, har han hunnit kolla skadorna efter Ravinkörningen™ DS.

Hej alla Glada:tungan ...

Mayckel har jag hjälpt lite gran... Det var värre en det så ut ... Ett stort hål i tråget och i MOTORBLOCKET så vi har köpt en annan motor nu som vi letar efter någon som vill sätta ihop den...:näsblod kommer o kosta det där :huvet han mår bara bra och föresten han heter MZ på sport hoj

MVH Elektriken

Har sålt ninjan e ute efter en ny hoj eller den gammla R1 98-99 de e billiga i försäkring...vi får se vad det blir...

föresten e det inte din oturshoj fz1 (R1)??:tummenupp
 
Last edited:

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
KAS-CBR900RR skrev:
...e ute efter en ny hoj eller den gammla R1 98-99

...föresten e det inte din oturshoj fz1 (R1)??:tummenupp
Njaa, de före -06 har det bara(!) varit misslyckade brottförsök på...Men Kawa verkar inte ligga långt efter, avbrutet kopplingsgrepp, ABS som slutat fungera, någon kortslutning som drar ur batteriet. Skall lämna in för garanti i dagarna :mad:

Synd med MZ's motor, hade det tyvärr på känn, kraften att flytta Ravinstenar™ så pass långt är stor och energin måste ju ta vägen någon stans. Man får väl ändå se det positiva att ram etc klarade sig och sist men inte minst MZ själv. Det kunde ha slutat betydligt värre...ses nästa säsong!
 

tylox

Ny medlem
Gick med
2 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
98 Yamaha R1
KAS-CBR900RR skrev:
2532117 Hej alla Glada:tungan ...

Mayckel har jag hjälpt lite gran... Det var värre en det så ut ... Ett stort hål i tråget och i MOTORBLOCKET så vi har köpt en annan motor nu som vi letar efter någon som vill sätta ihop den...

Tjena!

Håller på å drar igång en liten verksamhet lite på sidan av, kan nog ordna till en bra pris för att plocka ihop en motor. Hör av dej till mej via pm eller på 0705-851136 alt. kolla in på www.ronox.se.

//Andreas
 

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
ZX-10R
Var ute "en sväng" på lördagseftermiddagen på dygt 20 mil. Kom ifatt en räserförare i en Saab 9000 mellan Malexander och Boxholm. När bilföraren upptäckte mig fick han en jävla fart. 120-130 på den krokiga 70-vägen. Iofs ganska imponerande med en gammal 9000. Zx-10:an fick ligga och gäspa bakom då det inte fanns något ytrymme för omkörning.

Tsss...bönder :D

Imorron blir det nog lite mindre hojåka. Resorb och gonatt på er! :fyllisar
 

ninan

Medlem
Gick med
10 Aug 2004
Ort
Runt Mantorp
Hoj
Daytona 675
Vi med :)

Jag säger då det,
Ljusfallshammar--Hjortkvarn :yoparty

Efter den sträckan kan jag inte sluta le.

Vi hade planerat turen så vi hann hem till GP...och vilket race det blev sedan. Såååå spännande inför sista racet.

/Nina
 

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Jag var ute en sväng idag! Det var kul att åka för den har stått i 2 veckor sedan jag var ute sist. Är det sista för säsongen tror ni eller blir det 1 eller 2 turer till?
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Hördu du styrelsemannen, varför blev det ingen funktionärskörning i år?
Vet att banan har lånats privat av "klubben närstående personer" så bantid har väl funnits?
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
FZ1 skrev:
2544806 Hördu du styrelsemannen, varför blev det ingen funktionärskörning i år?
Vet att banan har lånats privat av "klubben närstående personer" så bantid har väl funnits?
Jag vet inte varför det inte blev någon körning, det har inte varit uppe i styrelsen i alla fall. All bantid bokas via huvudklubben så du får nog fråga de närstående personerna hur de gjorde.

Själv har jag inte ens fått ut bio/gatåkningsbiljetter för det jag hjälpt till med.
 
Last edited:
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top