Linköping / Norrköping

Oj ! Här är man iväg och jobbar ett par timmar och helt plötsligt är det en hel flock men hojfolk som har tid ! :)
Så nu får jag nog vända på frågan istället... Får man hänga på ? (trots att man inte kvalar in som sporthoj....)

FZ1 skrev:
2475066 Vad sägs om samling vid Max (gamla Biltema) kl.11 23/9?
Låter lysande!
Sanna-Lkpg skrev:
2475729 Oj ! Här är man iväg och jobbar ett par timmar och helt plötsligt är det en hel flock men hojfolk som har tid ! :)
Så nu får jag nog vända på frågan istället... Får man hänga på ? (trots att man inte kvalar in som sporthoj....)
Klart du får. Neutral och FZ1 kör båda ER6:or vilket inte heller är supersport.

Fan, jävla korpen. De flyttade fram min innebandymatch 2h till 14:20. Nåja. Nån timma kan jag väl vara ute. Får väl snabbspola hemmåt innan 13...beroende på hur långt bort vi är.

Jag kommer om jag hinner upp för jag jobbar natt! Jag har ju inte heller lyckats att komma med på tur sen i våras.

Bara för att upprepa för de som missat så är det alltså samling imorn lördag 23/9 kl 11:00 vid Max (gamla Biltema) i Linköping. Alla är välkomna.

Nu så har jag hämtat hojen så ska jag bara komma upp imorgon oxå! Är det någon som ska åka från Norrköping?

Skulle åka hem från träningen idag och råkar kolla in bakdäcket på min viffer.
Var faktisk lite nervös när jag skulle hem .Alltid är det något :huvet Nu törs man inte köra 1 meter till:mad:

Bifogat

• bakdack.jpg
    bakdack.jpg
    29 KB · Visningar: 56
Tänkte haka på en sväng imorrn syns väll vid max då

p.g.a. inställda aktiviteter i helgen visar det sig att jag kommer att vara i stan i helgen så oturligt för andra hoppas jag (om inte förkylningen sätter stopp, skulle behöva en :nurse ikväll) att jag dyker upp vid 11 imorgon.

Kan ju vara ett kul lördagsnöje att umgås med ER6 ägare :såjaponken

/ Stefan

Hade igentligen tänkt vara i nyköping vid 11 tiden men nu känns det som att jag blir lite sen :)
Ska bara övertala tjejen att vi hälsar på lite nytt folk innan vi åker vidare. Det ska nog gå bra:tummenupp

Back