Linköping / Norrköping

Neutral skrev:
Ska vi preliminärt säga 18.00 på McD Valla så åker vi "bakvägen" över Mantorp till Vadstena?

låter helt suveränt ett litet stopp på mobilia parkeringen Mantorp vid hydro så hänger ja på där ifrån :banana

Last edited:
petmalm skrev:
onsdagar ä bra i Vadstena där finns massor av båtar då

Låter bra! Jag är på!
Är förresten i Motala hela dagen... :va Kan man hänga på därifrån på nåt sätt?

petmalm skrev:
ja antingen så åker du en sväng genom e-län eller så sluter du upp i Vadstena :)

Jag hittar ingenstans (vete fan hur jag ska hitta till butikerna i Motala), men jag kan ju försöka satsa på Mantorp samtidigt med dig! :)
(Dit brukar jag ju hitta, så ofta som jag är där... :tungan )

Syss skrev:
Jag hittar ingenstans (vete fan hur jag ska hitta till butikerna i Motala), men jag kan ju försöka satsa på Mantorp samtidigt med dig! :)
(Dit brukar jag ju hitta, så ofta som jag är där... :tungan )

det är helt ok å så slipper ja stå o vänta ensam på dom från lkpg
:yoparty

petmalm skrev:
det är helt ok å så slipper ja stå o vänta ensam på dom från lkpg
:yoparty

Skitbra, då ska jag försöka komma ihåg att vara vid City Gross strax efter sex ons kväll! :yoparty

petmalm skrev:
hoppas bara att flera här runtikring kan få tummen ur ...... o komma dit ok
Jo då, jag har ju redan tidigare sagt att vi hänger på. Vi bor om man tar vägen upp förbi Statoil Mantorp och sedan mot Normlösa, så vi skulle kunna ansluta till "Mobban", annars kanske vi tar en nöjeskörning in till Lkpg och möter upp där istället.

Oj, vad ni som skall köra på Sviestad kommer smälta iväg imorgon (sol och 30 grader imorgon med) men vad gör man inte för en hel dag på banan.

ninan skrev:
Jo då, jag har ju redan tidigare sagt att vi hänger på. Vi bor om man tar vägen upp förbi Statoil Mantorp och sedan mot Normlösa, så vi skulle kunna ansluta till "Mobban", annars kanske vi tar en nöjeskörning in till Lkpg och möter upp där istället.

Oj, vad ni som skall köra på Sviestad kommer smälta iväg imorgon (sol och 30 grader imorgon med) men vad gör man inte för en hel dag på banan.

åkte ni från mjölby i går kväll vi halv 10-10 ???

ninan skrev:

ja fy fan det kommer bli varmt i morgon...

Neutral skrev:
Ska vi preliminärt säga 18.00 på McD Valla så åker vi "bakvägen" över Mantorp till Vadstena?

Amen brother!

Kl 18:00 på onsdag. MacDonald's Valla. Kom igen nu ALLA! Fan vi kan ju bli 20 pers LÄTT då jag åkt med minst så många alla olika samåkningar vi haft! Kunde vi köra 10 pers i kalla maj kan vi väl bli det dubbla en kanonfin sommardag då (typ) alla har semester.

Håller med Petmalm alltså, kom igen så vi blir en riktig kortege. Och till alla nya som inte varit med förut, passa på och häng med nu! Jag lovar det är fett nice ;-)

Och hörreni Peking-bor! Åk förbi oss så samåker vi dit, blir bara roligare ju. Jag vet att ni gillar oss i Linkeboda ;)

Peace!
Ruff Ryder

Tjejen och jag hakar på. Vi tar med oss badprylar så blir det nog ett stopp på vägen hem.

Kl 18 låter finfint som tid för avfärd

ses där allihop

/oXydex

En dum fråga men hänger man på med en neddrevad motard? Med andra ord, går det i sporthojstempo så man riskerar att tappa alla ventiler genom serviceluckorna eller går det sansat till?

mencken skrev:
En dum fråga men hänger man på med en neddrevad motard? Med andra ord, går det i sporthojstempo så man riskerar att tappa alla ventiler genom serviceluckorna eller går det sansat till?

Hej Mencken,
det finns inga dumma frågor! :)

När vi nu snackar om samåkning till Vadstena är det inte race-tempo som gäller utan cruising. Fast dem som vill får naturligtvis köra hur fort de vill :) Men just detta tillfälle är inte tänkt som en racetrip utan en skön trip i olaglig fart ;)

När vi kör sportrundor är det fri fart som gäller, vi väntar in varann i korsningar och sånt så vi inte tappar bort varann, alla åker i sitt eget tempo då. Och jag tillhör sniglarna längst bak :)

Peace!
Ruff Ryder

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion