Linköping / Norrköping

cYBeraX skrev:
2307483 Tja
Jag bor mitt i Linköping typ, och är lite sugen på att åka
en sväng ikväll, nån fler som är sugen?

Jag känner ingen hojj åkare här :(

Jag hadde varit sugen att åka, men jag har tagit :fyllisar

Skall till Sviestad på bankörning på lördag. Någon som skall dit?

Vill bara tipsa alla motardbusar om denna länk vi tänkte dra igång "EastCoast Supermotords" mest som en kul grej och för gemenskapens skull tänkte vi trycka upp lite tröjor osv.. Sporthojsåkare är självfallet oxå välkommna!!!

Jag ska möta upp en kompis vid 6 i sjögestad, efter det bär det av till vadstena... Efter en fika så åker vi över motala, tjällmo, finspång, norsholm --> hem! Vill du hänga på så kan vi väl mötas vid donken ryd vid kvart i 6!?

Gick i diket igår mellan Linghem och Vårdsberg, framhjulet försvann för mig mitt på en raksträcka vid bromsning, vet inte om det var asfaltblödning eller olja eller...
Sitter här med trasig axel-häl-revben så det verkar vara färdigkört i år för min del.
Take care out there!

FZ1 skrev:
2336302 Gick i diket igår mellan Linghem och Vårdsberg, framhjulet försvann för mig mitt på en raksträcka vid bromsning, vet inte om det var asfaltblödning eller olja eller...
Sitter här med trasig axel-häl-revben så det verkar vara färdigkört i år för min del.
Take care out there!
Tråkigt att höra!

Åkte själv den vägen i onsdagskväll och tyckte att den kändes olustig, tur att det inte blev värre. Hoppas att du kryar på dig snabbt och att det läker ihop utan problem!

FZ1 skrev:
2336302 Gick i diket igår mellan Linghem och Vårdsberg, framhjulet försvann för mig mitt på en raksträcka vid bromsning, vet inte om det var asfaltblödning eller olja eller...
Take care out there!

Så tråkigt att höra. Du har fått tillräckligt av din beskärda del detta året. Satt på flygklubben igår och läste tidningen och såg en bild på en krashad gul R1 med mörkt dubbel bubble kåpglas som tillsamman med tidpunkt och väg gav mig onda aningar. Hoppas kroppen läker ihop och att du återfår suget att köra. Hoppas även att du kan få färdigt husbygget trotts att du inte kan gå för 100%.

Krya på dig
/ Stefan

FZ1 skrev:
Take care out there!
Hoppas att du blir bra i kroppen snart och att du inte tappar sugen på att köra hoj
Blir det en 3.0 till nästa år

Mvh Micke

FZ1 skrev:
Take care out there!
Tråkigt, du har verkligen haft oflyt i år.
Krya på dig!

FZ1 skrev:
Take care out there!

Va tråkigt att höra Micke! Du har verkligen haft otur denna säsong med stulen hoj och nu detta. Men skam den som ger sig! Bara att krya på dig nu så är det en ny säsong i april 07! Nu borde du uppfyllt din kvot av otur/krasch för ett tag framöver :)

Hade du låst hjulet vid inbromsningen eller låg och lutade när det släppte?
Hoppas alla skador läker snabbt!

Peace!
RuffRyder

cYBeraX skrev:
2307483 Tja
Jag bor mitt i Linköping typ, och är lite sugen på att åka
en sväng ikväll, nån fler som är sugen?

Jag känner ingen hojj åkare här :(

Skrik till nästa gång! Ja e på :banana
Känner ingen me "rätt" hoj här heller...:confused:

Hejsan! Jag e nyinflyttat till Linköping från Helsingborg o känner inte en kotte här. Är inte direkt så haaaj på o hitta här runtom. :) Tänkte kolla ifall det är någon/några som brukar ses o åka runt lite och ifall man isf kan få haka på? vore ju trevligt med lite nya vänner :) Ni kan ju höra av er ifall det blir något. ha det braaa!! /Mille

Back