Linköping / Norrköping

frollo skrev:
Tror jag ska köra igen 24/8.Bara att hoppas på bra väder.Klart vi ska ta den turen.Jobbar du på dagarna lr ?Jag jobbar bara natt nu så em passar mig bra.
//Mange

ålrajt, jag pluggar nu men eftermiddager passar utom, tisdagar. det är ju kanonväder idag, kör bågen till skolan, alla glor så ögonen står ut på dom. :3freak

Jepp jepp! I veckan onsdag eller torsdag kanske blir perfekt!

LUTHOR skrev:
Är det några som ska ut och åka ikväll så hänger jag gärna på. Det kanske kan bli en tur till Vadstena eller nåt.

Vore gott med en tur till Vadstena igen för vädret verkar bli hur bra som helst men jag har lovat bort mig med att meka med poolarens avgassystem och stötdämpare. Får ta en tur själv efter det då kanske om det fortfarande är onsdag då ;)

/Stefan

Jag tycker att ni ska åka till Vadstena så åker vi till Smultronstället imorron. Jag kan nämligen inte hänga på idag och glass två dagar i rad kanske blir lite mycket.

De är bara öppna 9 dagar till! :skrämd Är det väder sticker jag dit i kväll. De stänger 20.00 så 18.00 på Max blir väl bra?

Det blev bara Luthor och jag, Håkan dök aldrig upp. :confused: Men glassen var god för det och kaffet var gratis. :banana

Fin väg du hittade också Luthor, kurvig och go även om jag höll på att köra av i en dubbelvänster på slutet. :skrämd

Bifogat

• se_MapImageLocator.gif
    se_MapImageLocator.gif
    114.3 KB · Visningar: 70
Last edited:
någon som ska med ut o åka en sväng i morgon kväll? jag slutar jobbet vid 19 och skulle behöva åka en tur efter det!

Neutral skrev:
Det blev bara Luthor och jag, Håkan dök aldrig upp. :confused: Men glassen var god för det och kaffet var gratis. :banana

Fin väg du hittade också Luthor, kurvig och go även om jag höll på att köra av i en dubbelvänster på slutet. :skrämd
Det var godkänt, både motorcykelåkningen och glassen. Det finns några fina kurvor på den vägen. :banana Du skulle hängt på efter Norrköping, jag hade tänkt att vi skulle åka lite andra vägar en bit för att slippa motorvägen.

Neutral skrev:

:hihi Den vägen har Luthor lurat ut mej på oxå, den är skapligt skoj, även om speciellt en böj nyper ganska rejält i slutet

LUTHOR skrev:
Du skulle hängt på efter Norrköping, jag hade tänkt att vi skulle åka lite andra vägar en bit för att slippa motorvägen.
Jag kom på det sedan att jag nog kunnat åka med dig hela vägen till Norsholm men det var för sent då. :(

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!