Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde som ni minuten senare då motortempen började bli lite hög (gör alltid så om jag har bråttom till Sviestad t ex). Det var efter det jag tappade bort alla...RuffRyder skrev:Slutligen Neutral, ska man stå i bilkö när man inte behöver (ut ur Vadstena)?OK Jag och Paul hade extra bråttom iofs...
RuffRyder skrev:.....
Syss, snygg hoj, välkommen till CBR600-klubben![]()
...
Neutral skrev:Finns fördelar med att åka färre också, det gick betydligt fortare.![]()
mencken skrev:Det var en toppentrevlig kväll! Ni måste bara lära er att ta hänsyn till dom som inte kan åka så fort!Får väl ta och dreva upp skiten lite så man slipper varva så mycket i fortsättningen...
![]()
Jodå. Problemet är att jag är på jobbet och kameran är hemma så det blir ikväll.RuffRyder skrev:Blackadder, var det inte du som tog några kort också? Den utanför McD när vi fick LEEEE![]()
Lägg upp!![]()
Eftersom jag inte har lärt mig att ta fram kameran oftare och ta kort blev det bara några få. De visar Linköpingsgängets med omnejd uppgång och fall.RuffRyder skrev:Blackadder, var det inte du som tog några kort också? Den utanför McD när vi fick LEEEE![]()
Lägg upp!![]()
Neutral skrev:Har kommit hem från en till heldag på Sviestad och snart bär det av till Nürburgring.![]()
FZ1 skrev:Jag tror inte för en sekund ni har haft det ett dugg bra på er utflykt. Det är bara avundsjukt snack, för att ni inte har haft förmånen att jobba inne på kontoret utan luftkonditionering i detta usla väder![]()
Memmsan skrev:Hoppas att ni har sjyssta hojvägar där nere i Linköping för jag fick precis veta att det är där jag kommer att spendera de närmaste 4,5 åren![]()
Kör förståndigt så ses vi där ute på vägarna
//Memmsan
Memmsan skrev:Hoppas att ni har sjyssta hojvägar där nere i Linköping för jag fick precis veta att det är där jag kommer att spendera de närmaste 4,5 åren![]()
Kör förståndigt så ses vi där ute på vägarna
//Memmsan
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten