Linköping / Norrköping

oXydex skrev:
Jag har viss flextid så från runt 15 kan jag komma ifrån iaf så hoj(ta) till ;)

/oxydex

Kanoners! Ska ner till en kompis på däckhuset på torsdagsmorgonen så ska han få smäcka på de nya gummina för en ringa slant :) Sedan skriver jag en rad här när "das pjååår rejsing machine" står i garaget igen :fyllisar

RuffRyder skrev:
Kanske en trip till Norsholm imorn torsdag? Inte varit där iår än.
Va säger ni?

Jag har varit där en sväng men hänger gärna på om jag hinner.

Luzt jag fick lite annat på halsen men hinner jag så hör jag av mig här under eftermiddagen. Sitt inte inne och vänta på mig bara utan far utoch åk om du får tid i det sköna vädret

/Stefan

Idag kl.18:30 samling vid Shell Braskens Bro för dem som vill hänga med till Norsholm.

Kom precis hem, satans att man ska missa samlingen.

Far ut en sväng i alla fall :)

Oxydex - Kommer fler tillfällen =)

Neutral skrev:
Hoppas INNERLIGT att mina delar kommer imorron. Då kommer det bli åka av. Det jobbigaste med att vurpa är inte smärtan i kroppen eller hålet i plånboken...det är tiden man måste vänta på reservdelar. :huvet

Zormin skrev:
Hoppas INNERLIGT att mina delar kommer imorron. Då kommer det bli åka av. Det jobbigaste med att vurpa är inte smärtan i kroppen eller hålet i plånboken...det är tiden man måste vänta på reservdelar. :huvet

jag vet hur det är, har åkt cross o där är det en jävla väntan på prylar hela tiden... vad gick sönder på din hoj?

klart att det blir åkning i helgen!

Zormin skrev:

Du vurpar för dåligt.... jag har köpt ny hoj, det går fortare än att laga

Dyrare iofs men det kostar att ligga på topp :-)

ozto: Vänster styrhalva gick av, vänster fotpinne gick av, bakkåpan sprack, vänster främre överkåpa sprack och luftintaget sprack (framkåpan har en fästpunkt i luftintaget). Sen har jag skrap på tanken och på vänster främre mellankåpa och underkåpa.

enhjuling: När jag blir stor ska jag oxo ha helförsäkring!

Neutral skrev:
Min pärla är inne för lite blodtransfusion m m. :( Ha så kul i finvädret.

Åka i helgen? :banana
Jag var och hälsade på pärlan nyss när jag hämtade mina reservdelar. Tjoho! I eftermiddag blir det mekning. Sen ska jag köra natten lång. :Rockbanan

Ska vi bestämma nån tid imorron? Vi kanske ska ta det frammåt kvällen då det inte är lika stekhett? Då hinner man nämligen med att åka till Bergs slussar och kolla på ..eh.. båtarna också under dagen.

Zormin skrev:
Jag var och hälsade på pärlan nyss när jag hämtade mina reservdelar. Tjoho! I eftermiddag blir det mekning. Sen ska jag köra natten lång. :Rockbanan

Ska vi bestämma nån tid imorron? Vi kanske ska ta det frammåt kvällen då det inte är lika stekhett? Då hinner man nämligen med att åka till Bergs slussar och kolla på ..eh.. båtarna också under dagen.
Perfa att få grejerna innan helgen. Säg till om du vill ha mekhjälp. Du kunde förresten ha tagit min manual hos Claes om du vetat om det för jag lämnade den där.

Jag är också intresserad av...eh...båtar.

Neutral skrev:
Perfa att få grejerna innan helgen. Säg till om du vill ha mekhjälp. Du kunde förresten ha tagit min manual hos Claes om du vetat om det för jag lämnade den där.

Jag är också intresserad av...eh...båtar.

En tripp och titta på båtarna i Berg vore nice under morgondagen. Har lite städning och så att göra före födelsedagskalas med familjen bara men en tur hinner jag lätt med

Får bara se till att lämna min eh ... båt hemma då antar jag ;)

/oXydex

Det var ju himla synd att jag ska upp till Stockholm nu igen då... Annars hade man ju inte bangat att titta på lite båtar. :banana
Man vill ju gärna se om det ligger någon fin Princess inne, exempelvis. :)

Syss skrev:
Det var ju himla synd att jag ska upp till Stockholm nu igen då... Annars hade man ju inte bangat att titta på lite båtar. :banana
Man vill ju gärna se om det ligger någon fin Princess inne, exempelvis. :)
Jag visste inte att du var sån! :jisses Båtintresserad alltså. :tungan

Jag ska tvätta hoj!

Sen kommer jag nog och kör imorrn med er :)

OBS! Det blir premiär för mig i år, ta med er presenter och fika åt mig! :P

Jag sticker ut o åker nu iaf.. tänkte försöka lära mig köra på bakhjulet utan att vurpa... hmmm går det?

ozto skrev:
Jag sticker ut o åker nu iaf.. tänkte försöka lära mig köra på bakhjulet utan att vurpa... hmmm går det?

Jag ska dra till sätravallen och bada med lite polare så får se om jag dyker upp med hojen i eftermiddag eller om vi blir kvar där länge

/oXydex

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...