Linköping, intresseanmälning minimoto

När kan du köra?


  • Antal röstningar
    0
Nu är den slutgiltiga listan här:
Zormin
Christer
Ninjaboy
oXydex (ej åka)
håkan
Luthor

Ozzie kunde bara den 18:e, Ecce måste spara till en resa, Stoffer ska jobba och Ziif måste plugga till en tenta.

5 pers är för lite!!! Vi måste vara minst 6 pers! Dax att jaga tag i lite polare asså. Nån som känner nån som vill hänga på?
 
Jag har nyss fått mitt nya beredskapsschema och jag har beredskap hela den veckan. Med inställelsetid på en timme så kan jag inte köra då. :(
 
Ninjaboy skrev:
Jag har nyss fått mitt nya beredskapsschema och jag har beredskap hela den veckan. Med inställelsetid på en timme så kan jag inte köra då. :(
Ta egen bil då? Det tar ju inte en timma till Linköping om larmet skulle gå.
 
Bara så att ni vet. För att slippa bli betalningsskyldig för att brutit avtalet med Kolmården GP kommer jag avbeställa evenemanget på måndag. Tråkigt att så många fick förhinder. Vi får väl försöka igen senare i vår.
 
Fram med era minimotos!!

Vi är några stycken som startat igång en maillista för att lättare få överblick på träffar, åkningar etc. nu när säsongen snart drar igång.

Vi som startat den är från Linköpingsområdet men alla är välkomna

Så nu är det dags att fixa så lite minimoto åkning här också

Maillista

Gå med på maillistan, jag vill ut o åka på nåt lämpligt ställe häromkring i Linkeboda så kom igen nu!
det finns ju massor av minisar här ;)

//håkan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top