Linköping-->Askesund-->Örebro-->Fiskeboda

  • Thread starter Thread starter oXydex
  • Start date Start date

oXydex

Guest
För att göra en lång historia kort så kommer ett litet Linköpingsgäng att åka svängen förbi Askersund och där sen möta upp gänget som kommer från södra Sverige via västergötland för gemensam samling till Örebro och där hämta upp resterande

Vi åker från Nya (vanliga) Biltema kl 10:45 för den som vill hänga på

Ring mig eller skicka PM om någon undrar nått

/oXydex 0709-821569
 
Hm, nu ska inte jag krångla till saker, men de e mycker roligare hojväg om man åker via Tjällmo :)
 
craffe skrev:
Hm, nu ska inte jag krångla till saker, men de e mycker roligare hojväg om man åker via Tjällmo :)

Ta det med halva södra Sverige... ;)
(nej, jag ska tyvärr inte med)

...och craffe, om din hoj bara är hälften så grym IRL som den ser ut att vara på bilden kan du skatta dig lycklig. :tummenupp

Ha det så trevligt i helgen då!!!! :öl
 
Jahap..

Jag tror jag rullar ut bettan och hänger på en sväng uppåt imorrn.

Jag ska tyvärr inte med till festen men det är ju alltid trevligt att ta en tur i grupp.
 
-
DaGaz skrev:
Jahap..

Jag tror jag rullar ut bettan och hänger på en sväng uppåt imorrn.

Jag ska tyvärr inte med till festen men det är ju alltid trevligt att ta en tur i grupp.

OBS!!!! ändrade planer för vår del

Lite sent ute tyvärr men vi kommer åka Tjällmovägen upp istället och inte möta upp gänget från söder men du är givet välkommen att hänga på upp till Örebro imorgon den vägen och sen åka med hela gänget fastän att du inte tänkt stanna på festen

Ring mig imorgon efter kl 10 på 0709-821569 så reder vi upp när vi ska åka för det är bara jag och 2 polare som åker från stan verkar det som

Craffe och Håkan

farten kommer bli nätt och fin upp till Örebro för Craffe "övningskör" med Håkan och han har Motard

/oXydex
 
oXydex skrev:
-

OBS!!!! ändrade planer för vår del

Lite sent ute tyvärr men vi kommer åka Tjällmovägen upp istället och inte möta upp gänget från söder men du är givet välkommen att hänga på upp till Örebro imorgon den vägen och sen åka med hela gänget fastän att du inte tänkt stanna på festen

Ring mig imorgon efter kl 10 på 0709-821569 så reder vi upp när vi ska åka för det är bara jag och 2 polare som åker från stan verkar det som

Craffe och Håkan

farten kommer bli nätt och fin upp till Örebro för Craffe "övningskör" med Håkan och han har Motard

/oXydex

Ok, jag slår eventuellt en pling imorrn.. när kommer resten av gänget från söder hit? Och vart?
 
Zigge skrev:
...och craffe, om din hoj bara är hälften så grym IRL som den ser ut att vara på bilden kan du skatta dig lycklig. :tummenupp

Ha det så trevligt i helgen då!!!! :öl


Tack, det va kul att höra :)

Ska försöka ha så trevligt det går!

Mvh / craffe som förhoppningsvis har AB på körkortet på onsdag :)
 
craffe skrev:
Tack, det va kul att höra :)

Ska försöka ha så trevligt det går!

Mvh / craffe som förhoppningsvis har AB på körkortet på onsdag :)

Du har missförstått nått tror jag

mötet med södergänget skulle ha blivit strax söder om Askersund men nu så tar vi en roligare väg upp genom skogen istället
och kommer möta upp alla på SH uppe i Örebro vid 13-tiden istället
 
oXydex skrev:
Du har missförstått nått tror jag

mötet med södergänget skulle ha blivit strax söder om Askersund men nu så tar vi en roligare väg upp genom skogen istället
och kommer möta upp alla på SH uppe i Örebro vid 13-tiden istället

Just det! Nu vart det lite sent för ögonlocken här..

Ja e me.. ringer dig imorrn, vad heter du? :D
 
Bara å slå en signal, jag heter stefan

Tiden va lite tidig men vi kommer nog åka från stan runt 11- 11.15 istället

nu går jag och nannar
men slå en signal du

/Stefan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top