Lindstrands silverstone skinnställ?

Hinner inte det tyvärr. Har ett på g imorgon. Får chansa på en 50 och bada med det annars :)

Någon mer som har strl erfarenhet av dessa?
Är det någon som har strl 52 som kan skriva sin längd/vikt?
Tack

Jag har inte 52, men eftersom ingen annan har skrivit något gör jag det. Jag är 185/75 och har storlek 50 i mitt Silverstone. Första veckorna hade jag problem att komma i det och kunde inte stå rakt, precis som det ska vara med andra ord. Kanske något att utgå ifrån.

Jag har inte 52, men eftersom ingen annan har skrivit något gör jag det. Jag är 185/75 och har storlek 50 i mitt Silverstone. Första veckorna hade jag problem att komma i det och kunde inte stå rakt, precis som det ska vara med andra ord. Kanske något att utgå ifrån.

Jag har oxå stl. 50 men är bara 170 cm lång, dock väger jag 80kg. Men det sitter perfekt på mig, dock lite långt i benen.:)

Jag har ett Sepang och sämre skit är svårt att hitta.

Det måste ju gå att röra sig i stället, sepang är helt stelt och knäskydden sitter tamejfan på låren eller smalbenen.

Åker vanligtvis i Spyke 4-race (ett ställ många raceåkare vägrar lämna ifrån sig för att det är så j-a bra! och ett Spyke kängru.

Det är ställ det!

/ Jens

Jag har ett Sepang och sämre skit är svårt att hitta.

Det måste ju gå att röra sig i stället, sepang är helt stelt och knäskydden sitter tamejfan på låren eller smalbenen.

Åker vanligtvis i Spyke 4-race (ett ställ många raceåkare vägrar lämna ifrån sig för att det är så j-a bra! och ett Spyke kängru.

Det är ställ det!

/ Jens

Och tre ggr så dyrt med :7peta :tungan:D

Jag har oxå stl. 50 men är bara 170 cm lång, dock väger jag 80kg. Men det sitter perfekt på mig, dock lite långt i benen.:)

Tack för svaren :Bugar

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...