Lindholmenstafetten!

Hmpf :mad: Jag är faktiskt förstetränare för lag 2 :fakta[/QUOTE]

spring 200 meter sen fika.. jag tror han har en plan :=)

Är någon i ert lag medlem hos Sportlife betalar ni endast halva startavgiften. Ange ert medlemsnummer i rutan Övrigt.
Om det blir ett tredje lag så får ni ju se till att anmäla er:-)
Har du anmält lag 2 än Harry?

Sporthoj.com Lag 1
Blomman
Falkeman
Cykelstyre
Emma

Sporthoj.com Lag 2
Naken
Gaylord
Sanoj
Hef

Sporthoj.com lag 3 ?
Sienna?
Underworld?
Bikestreet?
?

Är någon i ert lag medlem hos Sportlife betalar ni endast halva startavgiften. Ange ert medlemsnummer i rutan Övrigt.
Om det blir ett tredje lag så får ni ju se till att anmäla er:-)

Sporthoj.com Lag 1
Blomman
Falkeman
Cykelstyre
Emma

Sporthoj.com Lag 2
Naken
Gaylord
Sanoj
Hef

Sporthoj.com lag 3 ?
Underworld?
Bikestreet

Jag hinner inte :( För mycket jobb & plugg nu....

Nu har jag nya springskor så nu blir jag farlig... troligtvis mest för mig själv, men ändå!! :banana
Är vi anmälda och klara för start??

Nu har jag nya springskor så nu blir jag farlig... troligtvis mest för mig själv, men ändå!! :banana
Är vi anmälda och klara för start??

Ahh, du fick handlat Lejonskorna iallafall?

Bifogat

• Lejonskor1.jpg
    Lejonskor1.jpg
    16 KB · Visningar: 40

Sporthoj.com Lag 1
Blomman
Falkeman
Cykelstyre
Emma

Sporthoj.com Lag 2
Naken
Gaylord
Sanoj
Hef

Sporthoj.com lag 3 ?
Sienna?
Underworld?
Bikestreet?
?

Nu är det ju inte bara att anmäla hursomhelst, utan dräparnamn skall ju frambringas oxå och detta göres med fördel över en fika på exempelvis Ljunggrens cafe :7peta

Nu är det ju inte bara att anmäla hursomhelst, utan dräparnamn skall ju frambringas oxå och detta göres med fördel över en fika på exempelvis Ljunggrens cafe :7peta

Ska vi inte dra till med nåt så häftigt namn som sporthoj.com lag 2 bara då:-)?

Jaa, hur går det med träningen i lag 1? Tränar någon nåt lr? :tungan
Jag har varit ute och kört 5km terräng varannan dag nu sen i lördags! :yoparty

Jaa, hur går det med träningen i lag 1? Tränar någon nåt lr? :tungan
Jag har varit ute och kört 5km terräng varannan dag nu sen i lördags! :yoparty
Jag har laddat med att skyffla 10 ton grus i helgen... promenerat en sväng idag... och imorgon kanske det blir springrunda istället för fika, vi får väl se hur det slutar.

Jag döpte oss till något så häftigt som sporthoj.com :rolleyes:

Jag kan helt ärligt säga att jag inte alls är lika pepp som er andra längre. Hela "tävlings" grejen lagen emellan tog död på den glädjen jag hade över att jag anmält mig till en springtävling. Såklart kommer jag att springa oavsett, men jag är inte lika peppad att träna till det. :)

(ev. så har jag en sh svacka nu... det har aldrig hänt innan, jag vet inte vad det beror på, det känns som tiderna förändras, och även sh hjälper till att göra "relationsklyftorna" djupare... :( )

Jag har laddat med att skyffla 10 ton grus i helgen... promenerat en sväng idag... och imorgon kanske det blir springrunda istället för fika, vi får väl se hur det slutar.

Jag döpte oss till något så häftigt som sporthoj.com :rolleyes:

Jag kan helt ärligt säga att jag inte alls är lika pepp som er andra längre. Hela "tävlings" grejen lagen emellan tog död på den glädjen jag hade över att jag anmält mig till en springtävling. Såklart kommer jag att springa oavsett, men jag är inte lika peppad att träna till det. :)

(ev. så har jag en sh svacka nu... det har aldrig hänt innan, jag vet inte vad det beror på, det känns som tiderna förändras, och även sh hjälper till att göra "relationsklyftorna" djupare... :( )

Sporthoj.com är utmärkt val! :)
Ang tävlingsmomentet så är de ju bara en kul grej med lite trashtalk och de innan. Jag kommer inte sätta någon bättre tid men jag skall nog kunna komma på diverse ursäkter till varför det gick skit, efter loppet. Så upp med hakan och ha kul bara, det skall jag ha. :)

Sporthoj.com är utmärkt val! :)
Ang tävlingsmomentet så är de ju bara en kul grej med lite trashtalk och de innan. Jag kommer inte sätta någon bättre tid men jag skall nog kunna komma på diverse ursäkter till varför det gick skit, efter loppet. Så upp med hakan och ha kul bara, det skall jag ha. :)

Framför allt så är det ju jobbigt att när man själv springer sitt varv så är det uppför hela vägen runt....
Och det hela är bara en rolig grej!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...