Itacha75
V.I.F. min älskade vän Norton
sandstream71 skrev:Då lär de få fotoshopa en hel del, dagens 15 åringarn är kräsna![]()
Det kan du ge dig f*n på

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sandstream71 skrev:Då lär de få fotoshopa en hel del, dagens 15 åringarn är kräsna![]()
Instämmer, hennes krönikor gör en bara förbannad så jag har slutat läsa demPawwe skrev:Hon är en mycket sjuk kvinna kan jag lova...
Fy fan, hon e ju helt slut i huvudet, vilken nolla!!!McB skrev:Svea rikes ärkefeminist, som med näbbar och klor har slagits mot "herrtidningar" som Slitz, Café och liknande, har meddelat att hon själv är beredd att vika ut sig.
exiteme skrev:Fan vad jag gillade henne när hon kritiserade Ranelid. Han är en slempropp...
Men jag fattar inte varför det är sådan hysteri över lite nakenhet.. Jag går jämt naken...![]()
Mattias skrev:Du har förväxlat smileysarna i ditt inlägg.
Ja hon verkar som klippt o skuren för sporthoj.comMcB skrev:Svea rikes ärkefeminist, som med näbbar och klor har slagits mot "herrtidningar" som Slitz, Café och liknande, har meddelat att hon själv är beredd att vika ut sig.
Källa: http://expressen.se/index.jsp?a=134842 och http://expressen.se/index.jsp?a=135289
För mig, som har läst en del av hennes krönikor, rimmar detta lite illa. Jag minns i synnerhet ord som "Tjejer, ge fan i att klä av er näck. Ge fan i att drömma om utvik, det leder ingenstans."
Läs fler krönikor av Linda Skugge här: http://www.expressen.se/index.jsp?d=880
Nå, vad tycks? Dubbelmoralen personifierad?
Edit: :corn
HAHAHAHAHA!!Mattias skrev:Du har förväxlat smileysarna i ditt inlägg.
Ankan skrev:Ännu en förvirrad elitfeminist bara. Inget att bry sig om...
Vem fan är Ranelidexiteme skrev:Fan vad jag gillade henne när hon kritiserade Ranelid. Han är en slempropp...
Men jag fattar inte varför det är sådan hysteri över lite nakenhet.. Jag går jämt naken...![]()
gladh skrev:Låter som om nån har läst för mycket Popova![]()
gladh
Ankan skrev:Har faktiskt inte läst hennes senaste alster än. Men det skall jag göra. Lita på det.![]()
Hon är en av ytterst få i den offentliga debatten som utger sig för att vara feminist, som man faktiskt står ut att lyssna på.
Därmed inget ont sagt om jämlikhet i sig.
Det är en egotrippad, skrytig författare som Skugge kritiserade. Hon påstod att han var fåfäng, rakade underarmarna och använde läppglans.BMW R90s skrev:Vem fan är Ranelid![]()
gladh skrev:Popova förstår sig på feminismen ungefär lika bra som fan läser bibeln.
Förövrigt är Björn ranelid en författare med glansig överläpp.
gladh
Ankan skrev:Har du själv läst boken ifråga?
Den feminism Schyman, Salin et consortes förespråkar är definitivt inget jag vill förstå mig på.
Liwa1 skrev:Hon ändar sig hela tiden.
Har läst så mpna krönikor av henne att jag blir förvirrad. I en tidning skriver hon en sak medans i en annan skriver hon motsatt.
Ibland skriver hon kröniker och sen läser man interju med henne där hon säger att hon inte står för det hon skriver jämt![]()
Ja ja, det är väl som vår lilla fotbollsspelare som vek ut sig nyss. Hon ville ju visa att fotbollstjejer har snygg kropp och inte ser ut som tyska tjejer och att det inte var för pengarna.....
Undra jag om hon hade vikt ut sig om dom sagt att hon inte fått en spänn för utviket.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |