Linda Rosings nya video...

Bikerbitch skrev:
Vad kännetecknar en "bimbo"? Nu såg jag videon utan ljud men det jag såg var en Linda tillsammans med tjejer och några killar på en båt. Stora tuttar javisst, men säg någon video som inte har med såna tjejer.
Bimbo e gott. :tummenupp

Miss_Orchidee skrev:
Min varefiation (+??) av en Bimbo...

1. Ser snygg ut....utan eventuell hjärnverksamhet
2. har som mål att vara så smal å fejkad som möjligt
3. Lever på andras bekostnad
4. Klär sig "billigt" i dyra kläder...

Det va min varefiation av dessa ......

Min varefiation är att jag inte tror du är rätt person att diskutera folks hjärnverksamhet.

eisbaer skrev:
Min varefiation är att jag inte tror du är rätt person att diskutera folks hjärnverksamhet.

Tror gör man som sagt i Kyrkan.......... och som vi tidigare diskuterat i tråden, så har alla förutfattade meningar, så dela med dig bara :hihi

Låten är över förväntan.... då min förväntan var noll..... den svänger ju lite... men videon.... lägg av .... vad e det för fånar till killar som e med i den ?? Har man lite självinsikt borde man begå självmord innan man e med i hennes video.... o om man nu ska vara med... då kan man ju se lite lidande ut iaf...

/A

Nu skall vi inte vara taskiga mot vickan, hennes låtar kunde man ju i varjefall lyssna på. Sedan är hon ju 1miljard ggr fräschare än BBL.

Mingves skrev:
Nu skall vi inte vara taskiga mot vickan, hennes låtar kunde man ju i varjefall lyssna på. Sedan är hon ju 1miljard ggr fräschare än BBL.

*fniss* Jag erkänner...är en elak surgubbe som inte vill annat än att klämma på blondiner med stora...*host*
Jag dömer ingen,men enligt en kompis kompis som var tillsammans med henne då hon bodde hemma i Bollnäs så var inte alla pållar hemma där inte..*ler*
Men nu ska jag sluta vara taskig...måste vara regnvädret... :hihi

Snorfen skrev:
*fniss* Jag erkänner...är en elak surgubbe som inte vill annat än att klämma på blondiner med stora...*host*
Jag dömer ingen,men enligt en kompis kompis som var tillsammans med henne då hon bodde hemma i Bollnäs så var inte alla pållar hemma där inte..*ler*
Men nu ska jag sluta vara taskig...måste vara regnvädret... :hihi
Har sett intervjuer med vickan, och ja, inte är hon einstein direkt...

Mingves skrev:
Har sett intervjuer med vickan, och ja, inte är hon einstein direkt...

kanske inte..........haha men det e la bra för er, då kan ni ju nyttja henne precis som ni vill............... :hihi (skrattar elakt åt Vickan)

Snorfen skrev:
Men sen Vickan var expertkommetator på hockey-Vm i 3:an för ngr år sen så skriker jag så fort jag ser en blondin med stora...eeh..lungor...*S* Hon hoppade så käckt in där i periodpausen och utbrast: -Det här är så spännande att jag nästan fick puls!!
Ridå!! :rofl

Den såg tyvärr jag också. För de första verkade hon inte fatta mycket av matchen för de andra sa hon något som fick mig att se ut som en tomat i soffan.

Kläckte ut sig nåt i likhet med "Vinner ni nu killar ska jag personligen komma ner och gratta er. De ni!" :rodnar

Va fan shit! Vilken självuppfattning. Tror faktiskt dessa killar drunknar i fina tjejer redan.

Kan försvara linda med att hon faktiskt hajat att hon kan göra lite smet på hela den här prylen.Sen att hon glömmer bort sina barn gör ju att man ogillar henne kanske.Hon gör väl begreppet "wannabe"en tjänst kan tänkas.Men hon e faktiskt riktigt trevlig o smart privat,vill inte ens stöta på.na ju. :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT