RocketQueen
Ny medlem
Shit!
Jag tycker fan till och med "Teeny weeny String Bikini" är bättre...

Jag tycker fan till och med "Teeny weeny String Bikini" är bättre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MikkE skrev:hrmm. ja det var ju bra![]()
bara lyx. fet båt, fet bil, feta bröst.. kan inte bli sämre..
Miss_Orchidee skrev:Herregud....hon e värkligen så låg man kan bli va..... fattar varför hon inte behöver flytväst iallafall...haha..... "bimbosarna" i båten va la hennes polare som ville synas lite va? Videon såg hur dåligt gjord ut som hälst ju! Herregud säger ja bara....(igen) britney ligger ju skyar högre...å hon ligger ändå på botten.....hehe
Bikerbitch skrev:Stora tuttar javisst, men säg någon video som inte har med såna tjejer.
Vad är en "bimbo" då?Miss_Orchidee skrev:iof...sant....
Bikerbitch skrev:Vad är en "bimbo" då?
Jag tycker tjejer är väldigt duktiga på att kasta ur sig såna samt liknande ord till andra tjejer utan att kunna förklara orsaken eller innebörden.
http://susning.nu/BimboBikerbitch skrev:Vad är en "bimbo" då?
Jag tycker tjejer är väldigt duktiga på att kasta ur sig såna samt liknande ord till andra tjejer utan att kunna förklara orsaken eller innebörden.
miss_orchidee: sh's egen ordskapare.... "varefiation", "oförståelsebara"Miss_Orchidee skrev:Min varefiation (+??) av en Bimbo...
1. Ser snygg ut....utan eventuell hjärnverksamhet
2. har som mål att vara så smal å fejkad som möjligt
3. Lever på andras bekostnad
4. Klär sig "billigt" i dyra kläder...
Det va min varefiation av dessa ......
Coola Ola skrev:miss_orchidee: sh's egen ordskapare.... "varefiation", "oförståelsebara"
I det här fallet är det möjligen "definition" (eller "version"?) som är ordet du söker?![]()
Miss_Orchidee skrev:Min varefiation (+??) av en Bimbo...
1. Ser snygg ut....utan eventuell hjärnverksamhet
2. har som mål att vara så smal å fejkad som möjligt
3. Lever på andras bekostnad
4. Klär sig "billigt" i dyra kläder...
Det va min varefiation av dessa ......
Bikerbitch skrev:1. Pratar du med många av dessa s k "bimbos" så att du kan bilda dig en uppfattning av huruvida hjärnverksamheten funkar eller inte?
2. Tjejerna tror väl att det är så man skall se ut för att duga, idealens fel (som tjejerna själva skapar)
4. Har man snygg kropp så varför gömma den i massa bylsiga kläder?![]()
Självklart får du det. Jag är bara nyfiken. Jag tycker alltför ofta tjejer kan vara fördjävliga mot varandra. Och det värsta är att det händer mot tjejer man aldrig ens har pratat med, man har förutfattade meningar helt enkelt.Miss_Orchidee skrev:ja försöker inte ändra på dom, ville bara säga min mening
Bikerbitch skrev:Självklart får du det. Jag är bara nyfiken. Jag tycker alltför ofta tjejer kan vara fördjävliga mot varandra. Och det värsta är att det händer mot tjejer man aldrig ens har pratat med, man har förutfattade meningar helt enkelt.
Miss_Orchidee skrev:4. Snygghet ligger i betraktarens ögon, och jag tycker personligen inte att silikonpattar e snyggt tillsammans med silikon läppar och botox face....dessutom tycker jag att om man betalar dyra pengar för kläder ska d inte se slampigt ut.....men alla får välja sina kläder själva.......
ja försöker inte ändra på dom, ville bara säga min mening
RocketQueen skrev:De som jag kan reflektera över är att hon pippar hej vilt i TV och sen gråter över att hennes barn såg de.
Shit lite ansvar får man väl ta för sig själv?
Hela hennes betende är oseriöst. Kokain och massa festande och sen ett stort frågetecken när Soc knackar på dörren.![]()
Miss_Orchidee skrev:Precis min mening! folk e duma i huvet....skenheliga som fan
RocketQueen skrev:Ja nåt fel är de när man är 30 men beter sig som hmm ja jag vet inte vad.
Synd att hon inte kan snygga till sig lite åtminstonde för sina barns skull.
Sen får hon ha hur stora tuttar hon vill. De skiter jag i. Pallar inte dubbelmoralen bara. :kocko
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |