Linda Rosings nya video...

Jag gick in på DC och letade efter videon och/eller låten för att se vad alla snackade om. Jag hittade den inte?!? Hur ofta händer det?

Sen upptäckte jag att Aftonbladet.se hade videon. Dagen är räddad.

Hon verkar ju inte kunna sjunga iaf. De har gjort det klassiska mixningsknepet med att mixa in stämmor i sången för att få det att låta hyfsat :D

Det absoluta bottennappet inom svensk musikvideoproduktion måste ju vara Friends In Need (Dr Alban, Tomas Brolin, Björn Borg och nån mer) som gjorde en brutalt kass video (och låt) för några år sen. Jämfört med den så är Linda Rosings video ett mästerverk.

Coola Ola skrev:
Det absoluta bottennappet inom svensk musikvideoproduktion måste ju vara Friends In Need (Dr Alban, Tomas Brolin, Björn Borg och nån mer) som gjorde en brutalt kass video (och låt) för några år sen. Jämfört med den så är Linda Rosings video ett mästerverk.
Den funkade ju med ljudet avstängt. Det gör ju inte Lindas video.

hrmm. ja det var ju bra :rolleyes:

bara lyx. fet båt, fet bil, feta bröst.. kan inte bli sämre..

Azzurro skrev:
hvorfor er detta "stackars människor", jag gillar inte musiken, men jag har häller inget personligt imot Rosing. Har inte sett henne i bb, bara läst om henne i aftonbladet, expressen osv. Det er ingen tvil om at hun er attention horny, men hvis det er noen som vil "investere" penger i hennes musik karriere så är inte det vårt problem.

hvis man har valget mellom å være totalt okänd ensam-mamma eller "pop star", b-kändis i ett par år er det vel ingen tvil om hva massor av svenska/norska "flickor" hadde valgt.

Du har heller inget att oroa dig för att du har missat något :hihi

Hmm, jaaaa... vad ska man säga???

Dålig handling i musikvideon, dåligt uttalande med vissa engelska ord o alldeles för simpel manus till videon.

DanTheMan71 skrev:
Såg Daniel i "Baren" på flygplatsen i Palma.Maken om egocentrisk "wanna be a star" lirare får man leta efter.Killen trodde han ägde hela mallis.Fan va pinsamt!

Så tycker jag inte det är här i Sverige. Iaf inte när kändisar och b, c, d, e, f, g, h, i, j-kändisar passerar säk. kontrollen. Det är mer alla arbetskamrater, tjejer, som börjar viska "Ohhh vet du vem det var???!!". Patetiskt. Vet inte om det är b-kändisarna själva eller folk runtomkring som är mest patetiska.

DanTheMan71 skrev:
Såg Daniel i "Baren" på flygplatsen i Palma.Maken om egocentrisk "wanna be a star" lirare får man leta efter.Killen trodde han ägde hela mallis.Fan va pinsamt!

Kolla inner stan, stockholm en lunch........ :rofl :hihi :D :tummenupp

Snacka om "want to be ...somebody ....but not myself...."

DanTheMan71 skrev:

Vill ni höra nått coolt? Lindas nuvarande pojkvänn jobbar på Casablanka, stort disco inne i Magaluf. För ett par år sedan var han DJ på Saxo, det andra stora "Svenne-discot" där.

Men ni måste hålla med...

...alla vi normala grabbar skulle vilja ratta hennes.....båt.? :lol :rofl :hihi

Mikael Cagiva skrev:
Nä, usch, hyrbåt, förföljelse av en oskyldig Diablo och vita lögner-statister. Plötsligt var Britneys videor inget problem för mig längre...
Det är ingen hyrbåt,det är en kompis till mig som äger både båten o lambon,han bor granne med producenten o ställde upp o bjöd på en tur när dom spelade in videon.Undrar om han inte ångrar sig en hel del nu?Tycker den va pinsamt dålig med hennes svenskengelska uttal.Chrille o domme ska köra roadracing,inte vara kändischaufförer :hihi

mossen skrev:
Tassen...Nej! det skulle inte jag vilja....med risk att få en stråle silikon i ansiktet!

Hon bara rakt igenom läbbig.... :4skrika
Stråle...? Av att ratta BÅTEN ?
Har du haft en tjej med silicon :tuttar ?

jag har...det var helt ok ....men det var klart...storleken var bara lagom handfull...

The_FacultyGirl skrev:
äsch va klagar ni för? Bästa videon i år ju......... eeeeeehhhhhhh NOT.

Musikbranschen är ett ganska kul fenomen.

Om jag skaffar silikon, går ner massa kg och viker ut mig kanske jag också kan få skivkontrakt? :D :rofl

Släpp fram dem som kan sjunga för fan! :tummenupp
Och bort med alla som inte kan... bläää

Nej tack bespara oss det :arsele :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...