Linda Rosings nya video...

mossen

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2003
Hoj
Hornet
Jag inledde morgonen med att slösa bort 4 minuter av mitt liv på f.d Big Brother "stjärnan" Linda Rosings musikvideo, (finns på Aftonbladet)

Hur pinsam får man bli som människa? finns det inga etiska gränser!!!

Herregud.... :näsblod

Bara för att du skrev detta så var jag också tvungen att slösa bort 3 minuter och 21 sekunder av mitt liv. FAN TA DIG!!! :mad: :kulspruta

mossen skrev:
Jag inledde morgonen med att slösa bort 4 minuter av mitt liv på f.d Big Brother "stjärnan" Linda Rosings musikvideo, (finns på Aftonbladet)

HAHAHAHAHA!! Tack för tipset! Vi behövde oss ett gott skratt här nere i fordonskontrollen. :D :D

" could not care less "..... :lol

Det är ju synd om tjejen...eller inte förresten....

äsch va klagar ni för? Bästa videon i år ju......... eeeeeehhhhhhh NOT.

Musikbranschen är ett ganska kul fenomen.

Om jag skaffar silikon, går ner massa kg och viker ut mig kanske jag också kan få skivkontrakt? :D :rofl

Släpp fram dem som kan sjunga för fan! :tummenupp
Och bort med alla som inte kan... bläää

Nä, usch, hyrbåt, förföljelse av en oskyldig Diablo och vita lögner-statister. Plötsligt var Britneys videor inget problem för mig längre...

mb skrev:
Stackars människor.

hvorfor er detta "stackars människor", jag gillar inte musiken, men jag har häller inget personligt imot Rosing. Har inte sett henne i bb, bara läst om henne i aftonbladet, expressen osv. Det er ingen tvil om at hun er attention horny, men hvis det er noen som vil "investere" penger i hennes musik karriere så är inte det vårt problem.

hvis man har valget mellom å være totalt okänd ensam-mamma eller "pop star", b-kändis i ett par år er det vel ingen tvil om hva massor av svenska/norska "flickor" hadde valgt.

mossen skrev:

:huvet

Azzurro skrev:
hvis man har valget mellom å være totalt okänd ensam-mamma eller "pop star", b-kändis i ett par år er det vel ingen tvil om hva massor av svenska/norska "flickor" hadde valgt.

Indeed. Kan tänka mig att det hade gällt en hel del "gutter" också...

The_FacultyGirl skrev:
äsch va klagar ni för? Bästa videon i år ju......... eeeeeehhhhhhh NOT.

Musikbranschen är ett ganska kul fenomen.

Om jag skaffar silikon, går ner massa kg och viker ut mig kanske jag också kan få skivkontrakt? :D :rofl

Släpp fram dem som kan sjunga för fan! :tummenupp
Och bort med alla som inte kan... bläää

Du glömde lobotomi....du verkar för smart för att göra någe dylikt...man måste födas som ......tallang.. :lol :rofl :Bugar :hihi :rofl

:gråta :skrämd :jagdör

Jag pallade bara att slösa bort 1 minut och 41 sekunder. Sen klarade jag inte av tortyren mer...
(Varför finns det ingen jag-dör-smiley?)

mossen skrev:
Borde inte låten heta "Summer Boat" istället...det handlar ju om...en båt...typ! :va

Varför inte "Summer Boobs" istället. Tycker dom, tvillingarna, har mer relevans i videon än både båten och hennes röst. :D

HAHA :D

Efter att jag läst tråden, trodde jag aldrig att den skulle kunna vara så dålig
det är ju lätt att säga att den var HUUUUR DÅÅÅÅLI SOM HEEELST, och det var den :hej

whfisthitit.jpg

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey