Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag var själv där och skruvade åt Martin. Tyvärr fick vi bryta med elfel.
Martin körde som faan men de grabbarna därborta är tamigfan inte sanna.
Fy faan va det gick.
O vilken bana sen två grusparti eller rättare sagt jord som var så hårt att det inte ens dammade. Dubblar, tripplar, platåer med uppgångar som väggar, inte så höga men branta. Hopp ut på asfalten med nerlägg i hög hastighet.
Samtidigt pågick det en roadracintävling och en vintage roadracingtävling på samma ställe ändå var depån inte halvfull.
ska försöka skicka upp lite bilder o lite mer text men är precis hemkommen från det stora landet.
Vart var det Martin tappade tid?
offroadpartiet
på asfalten hängde han med men han fick inte till tripplarna vilket gjorde stor skillnad.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |