Limez mekskola

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Klockrent:tummenupp Har saknat din porriga röst:D

:)
På tal om det, du skickade ju en rulle fälgstripes för typ ett år sen, för att jag skulle ta med dem i mekskolan. Måste ju nästan ta med detta i nästa avsnitt:tummenupp:yoparty:yoparty:tuttar:)
 

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Ort
Sölvesborg
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
:)
På tal om det, du skickade ju en rulle fälgstripes för typ ett år sen, för att jag skulle ta med dem i mekskolan. Måste ju nästan ta med detta i nästa avsnitt:tummenupp:yoparty:yoparty:tuttar:)

Det tycker jag du ska göra! Har mer stripes hemma, det blev omgång 3 som nu sitter bra på hojen, puhhh.....
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag tycker att du ska stajjjpa bromsskivorna också isf så att de inte skär sig från resten :yoparty

nej. Då går de ju inte å bromsa! Har jag köpt sintrade belägg för över tusen spänn så ska jag fan ha bra bromsar! :mad:

Men jag tänkte strajpa framdrevet:tummenupp:yoparty
 

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
Triumph Street Triple R -10
nej. Då går de ju inte å bromsa! Har jag köpt sintrade belägg för över tusen spänn så ska jag fan ha bra bromsar! :mad:

Men jag tänkte strajpa framdrevet:tummenupp:yoparty

Tejpet höjer ju friktionen fattar du väl, har du inte sett på moto GP? :rolleyes:

Jag tycker att du ska visa hur man fixar gnisslande bromsar. Kör med B-temas universalfett och det slutar gnissla DireKCT!!!11
 

Katana-Jocke

Second place - First loser...
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Aten, Grekland. Numera tillbaka i Sverige & E-tuna
Hoj
Katana -82, 2*Katana -83, Nico Bakker 1168 -83, Moto Martin GSXR 1100W -83, GSXR 1100 -89, GSXR 1100 -86, Husqvarna WR 250 -85b, Kawa Icefighter GPZ 900R special

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Planerar just nu en dokumentär som skall berätta bakgrunden till Limez mekskola, räkna med samma gamla sjuka humor :tummenupp Kommer förhoppningsvis inom några veckor :)
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Har jobbat väldigt mycket det senaste så nästa film ligger på is tillsvidare. Blir mindre att göra i höst :)


Förra veckan hände det som jag med skräckblandad förtjusning väntat på.
Höll som bäst på att ta bort inkörnings-varvtalsbegränsningen på en S1000RR, då kunden kom in och tjötade lite under slutfasen av servicen.

Efter ett tag säger han: "Fan nu känner jag igen dig! Det är ju du som gjort de där mek-filmerna! Jag tyckte jag hade hört din röst tidigare".
Jag blev nästan lite chockad, men som tur var så gillade han ju dessa filmerna så det var ju uppskattat med lite "igenkännande":):gnissla
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
nå när kommer episode 3?

2010 08 02. 17,14. Vad hände, det blev väldigt tyst. 3 år och ingen mer skaparfantasi. Du skriver: "Livet är det där eländet som pågår mellan fyllorna" var är du nu, .... fru/barn/kombi/hund/båt i eländet?
 

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Långt bort
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
2010 08 02. 17,14. Vad hände, det blev väldigt tyst. 3 år och ingen mer skaparfantasi. Du skriver: "Livet är det där eländet som pågår mellan fyllorna" var är du nu, .... fru/barn/kombi/hund/båt i eländet?

Han skaffade väl en jaguar och försvann sen spårlöst från forumet? :glömdet:rolleyes:
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top