Limez mekskola

Haha. Har letat länge efter en sådan här mekskola innan jag vågar tar steget till den mer avancerade "MC-mek för dummies"

wahahahahahaha!:rofl

nog för att jag visste att du var från knugsbacka, men DEN DÄR dialekten!?:rofl :D

"nyckeln ända in, annars kan det gå åt helvete!":yoparty :D

dee vå la rolitt dööö! fotsäett me de!:tummenupp :D

Så skitbra initiativ, precis lagom på alla sätt, både roligt, med ett stänk ironi och samtidigt pedagogiskt...fortsätt nu med dina filmer - jag längtar redan efter nästa :tummenupp

Det var nära det gick åt helvete med mitt lås, tack vare den här instruktionsfilmen lyckades jag reda ut problemet. Ska bli spännande att se om det blir uppföljare med fälla upp sidostödet, för min del kan jag bara svänga åt höger när jag är ute och kör. stödet tar i direkt vid vänstersväng. :gnissla Jag kommer ur garaget men kan sedan inte svänga ut på vägen utan motorcykeln tvingar in mej i garaget igen... vad kan vara fel? :va

Last edited:
nästa avs.

När kommer nästa avsnitt ?
Så j-a bra.:tummenupp
Jag väntar ...
Kan du inte lägga upp dem så man kan ha dem på sin dator.
Då kan man gå in o kolla på ett avs typ spänna kedjan el kolla luften.eller nått ja du hajar va?

Limez kommande meckfilm ska du ha lite mer vågade kläder. Bikini eller liknande!!

Jag hoppas du kommer till att köra in splitter nya ringar - a la suzukilover.
:) Bra Film längtar redan efter nästa.

Nu har jag letat efter den där sprinten som man lossar sadeln med sedan klockan 7 i morse! Var är den!? :mad: Dessutom satt mitt nyckelhål till passagerarsadeln på sidan, inte där bak på hojen! :mad: :mad:

Fan va kul :d!
Måste jag ha en tankpad? Jag köper 2 så blir det lättare...

Bästa jag sett på jävligt länge, ett avsnitt per natt på obestämd tid? Keep it comin´!

Kanon!

Bra idé och kul att du startade mekskolan. Hoppas våra uppmuntrande kommentarer får dig att fortsätta!

Back