Lilltösen flyttar hem igen?

stavgren, släg iväg en kopia av det där PMet hittåt osså...

annars om nån har en billig tvitakt till salu kan jag va intresserad :crash
 
oFFkeFF skrev:
Du kan få handelsbankens mc-lån på min hoj om du vill redan nu ;)

Tjaru... Den var ju som gjuten mellan mina ben när jag testade den, så det kanske vore en rackarns bra idé. Dock behöver jag kolla upp om det är någon som orkar meka punktakt åt mig. Ska olla detta.
 
Macho Woman skrev:
Tjaru... Den var ju som gjuten mellan mina ben när jag testade den, så det kanske vore en rackarns bra idé. Dock behöver jag kolla upp om det är någon som orkar meka punktakt åt mig. Ska olla detta.

Du kan lätt få Mattias att meka åt dig med lite kvinnlig charm. Hur du ska få med honom till banorna är ett annat problem så folkskygg som han är. :hej


Edit: Jätte-OT men du är ju inte uppe på icq så att jag kan skälla på dig. Pekka har inte skickat mina bider ännu, har du gett honom min mailadress?? :4skrika :6surkart
 
Last edited:
MrGooFy skrev:
Du kan lätt få Mattias att meka åt dig med lite kvinnlig charm. Hur du ska få med honom till banorna är ett annat problem så folkskygg som han är. :hej

Han gillar och klämma på den redan nu, hans handpåläggning har gjort den sketasnygg redan ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top