Lillasyster - Sigurdsgatan - 24/10

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Har vi några hugade rockers som är sugna på lite redigt röj och en och annan pilsner?
Lillasyster lirar på Sigurdsgatan 25 den 24:e, lönehelg å grejer.

Jag är fan klar, det har varit en fin tradition med Lillasyster några år på raken nu, de är alltid kalas live!

/J

Faen, nu blev jag redigt sugen, dock är det stekarfest här på Hotel Scheele då. Vaskamangöra.

Stekarfest med ghey killar i rosa skjorta - kalla pilsner och Lillasyster i liten, genuin lokal?

Svårt val det där. :crash

hm, lillasyster, är inte de det där bandet som slog sig själva i huvudet med självförnedringshammaren och spelade den där paraplylåten?? :glömdet

hm, lillasyster, är inte de det där bandet som slog sig själva i huvudet med självförnedringshammaren och spelade den där paraplylåten?? :glömdet

Hahahaha, tillfällig sinnesförvirring...? Jag säger bara "sug min..." :D - de brukar dra det gamla LOK-materialet, brukar få fart på publiken. :yoparty

Hmm, det vore inte fel :yoparty

Som sagt, låter inte alls fel. :tummenupp

http://www.sigurdsgatan25.se/program/?e=3161

Boka nu, jag, lillebror min, Vildsvin och Carro86 har biljetter (tror inte Mange vet om'et än :rofl ).

Gört.

Mmm, jag fick reda på att det var bokat å klart. Vi hämtar biljetterna på fredag. Skulle vi hämta ut dina och din brorsas oxå?

Jag har en idé hur vi förvärmer hos dig, går på spelningen och sen eftervärmer hos mig (fin-whiskey'n jag nämnde). Efter det kommer vi att få skjuts till Hummelsta framåt småtimmarna för en hamburgetallrik. Eller vi kommer att få skjuts vart vi vill av våran snälla, söta och medgörliga chaufför. Du får ta lead på den idén, blir nog bäst så.

ASG - jag tänkte nog möta upp Kribban och brorsan inne i stan för några kalla goa' - och ta det på frihand därifrån.

Fredagslunch på kajen, och hämta biljetterna samtidigt? :gört

/J

ASG - jag tänkte nog möta upp Kribban och brorsan inne i stan för några kalla goa' - och ta det på frihand därifrån.

Fredagslunch på kajen, och hämta biljetterna samtidigt? :gört

/J

var det nån som sa fredagslunch?!!:tummenupp:yoparty

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back