Lillan,Prillan&Betsy....

Är det ni som gör "roboten" i bakgrunden med hjälmarna på? :D

Prillan73 skrev:
Nääääääääääääää !! Vi kör hoj såklart !!
Hmm.. Är det bara jag som inte ser nåt? Ingen bild alltså.. :va

haha, häftigt. Synd bara att bilden är så mörk att man knappt kan skymta hojarna (er :tungan ). Betsy nu fattar jag vad du menade med högklackat på midsommarafton :rofl Skyssta räjsing pjucks den bruden hade :hihi
Lite synd att det var skitmusik (;)) annars hade det varit kul att vara med.. men den nerknarkade snubben ringde ju aldrig igen :3freak

Ja det var rackarns vad lite det blev till slut .. synd.

Var med och kollade men efter typ två timmar och 3 tagningar på ... erm... ingenting, gav jag upp ... :tråkad

Hoppas ni hade kul iaf och får gå på massa balla releaspartyn nu! :cpparty

Woow banana woohoo .. min girlie är en moviestar :) Snart kommer hollywoodkontrakten ... :va

Ska bli kul o se riktig kvalité på tv när den börjar spelas.

/Nitrous

Jomenvisst, kom knappt in genom dörren för all beundrarpost å kändispartyinvigningar som låg och skräpade.... Hopplöst :rofl

betsy skrev:
Jomenvisst, kom knappt in genom dörren för all beundrarpost å kändispartyinvigningar som låg och skräpade.... Hopplöst :rofl

Aaahhh.. jag undrade just vad det var skit som låg innanför dörren när jag kom hem. Trodde tjejen varit på dåligt humör och rivit sönder femton tidningar eller nåt :confused:

/Nitrous

Coolers :kär

Börjar få ont i handen nu av alla autografer jag får skriva hela tiden :tungan

Inte syns vi mycket, men vi finns där...det ni. Mina schyrrans skor med klack att köra i gjorde dom en filmning på 10 minuter då jag fick sätta ner foten, ta upp foten, sätta ner foten...osv.

Coolt med speglingen i min hjälm när jag kollar in bandet under visiret.

Scener med från när jag kör på lastkajen med massa bråte på var jag lite nervös. Låg massa saker ivägen och trångt.
Inte illa att få var med i musikvideo vid över 35 och som nybliven mamma :)

Videon kommer på ZTV snart. Där syns nog allt bättre.

Det var kul att vi fick vara med, men jisses vilken väntan det var på ta olika scener

Last edited:
Om någon ser den på ZTV så hojta gärna till.
Skulle vara kul att se den

Coolt!

Utgick milersättning?? :va

Snyggaste sekvensen var speglingen i visiret...spegelvisir ska man ha! :tummenupp

!

Bara o gratulera!
Som "nån" sa så är spegelbilden i visiret o sen sekvensen när du sätter ner foten grymmast :tummenupp
Nu är de så att min dator är paj så jag kan inte höra vad dom sjunger, vet iaf att de är Melody club, är det "take me away" som dom sjunger ?
//D

Slappa skrev:
Bara o gratulera!
Som "nån" sa så är spegelbilden i visiret o sen sekvensen när du sätter ner foten grymmast :tummenupp
Nu är de så att min dator är paj så jag kan inte höra vad dom sjunger, vet iaf att de är Melody club, är det "take me away" som dom sjunger ?
//D

Jepp, det är den :)

Gissa om jag skulle komma på idén och köra i dom skorna i vanliga fall....NOT :)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard