likasinnade runt borås trakten?

Äsch, man skiter ju inte så mycket när man har feber :D

Du ska se att när jag kommer ner så står du och vaniljvodkan i givakt och sjunger :fyllisar

//jaG

McB skrev:
Sova hos mig blir inga problem, om jag nu kan gå på festen dvs. Har idag 39 graders feber, hosta och snorar mer än vad jag skiter.

ill be there at 7... eeh vad heter du?.. vore ju trista att behöva banka på alla dörrarna i trappupgången.. :fyllisar :banana :fyllisar

ey vart bär dte av efteråt förresten.. ? lyckliga gatan blir dte nog för mig... ;)

sven666 skrev:
ill be there at 7... eeh vad heter du?.. vore ju trista att behöva banka på alla dörrarna i trappupgången.. :fyllisar :banana :fyllisar

ey vart bär dte av efteråt förresten.. ? lyckliga gatan blir dte nog för mig... ;)

J kylander står det på dörren...... första våningen!

Zeb: jorå.. det är okej. bara ni sköter er så det inte blir nån rivalitet mellan gängen... kan bli blodigt! :lol

Chille skrev:

Zeb: jorå.. det är okej. bara ni sköter er så det inte blir nån rivalitet mellan gängen... kan bli blodigt! :lol

Första våningen, vinterförvaring på parketten då eller??;)

MrGooFy skrev:
Första våningen, vinterförvaring på parketten då eller??;)

hehe.. jag skulle gärna ha hojen i lyan men bruden är inte alltför glad över det.. =)

Chille skrev:
hehe.. jag skulle gärna ha hojen i lyan men bruden är inte alltför glad över det.. =)
ja hade tagit in den!! de e ju hur grymt som helst! va ute å drog en repa ida!! faan va gött de va men de va RIKTIGT nära att ja la bågen!! faan va rädd ja blev!! fixat en riktig hjälm å så e de mässa i helgen me så har man tur kanske man hittar ett bra å billigt ställ där nere... va de freda eller lörda ni skulle festa?? ska till sjöfota på pubafton imorgon å får väl typ stryk om ja inte åker dit...

GSX-R Micke skrev:
ja hade tagit in den!! de e ju hur grymt som helst! va ute å drog en repa ida!! faan va gött de va men de va RIKTIGT nära att ja la bågen!! faan va rädd ja blev!! fixat en riktig hjälm å så e de mässa i helgen me så har man tur kanske man hittar ett bra å billigt ställ där nere... va de freda eller lörda ni skulle festa?? ska till sjöfota på pubafton imorgon å får väl typ stryk om ja inte åker dit...

det är ikväll!! så bered dej på ett kokt stryk! :D :tummenupp

Rivalitet....tss.... :tungan

//jaG

Chille skrev:

vi kommer nog åka en ´hel del tror jag!! eller hoppas iaf! det är ju roligare när man e fler..

gött .....ses ikväll då! :fyllisar :tummenupp

tyvärr så kommer inte ja boys... har eventuellt en sån där trevlig å¨söt sak som väntar på mig i sjötofta men de blir väl fler tillfällen...

GSX-R Micke skrev:
tyvärr så kommer inte ja boys... har eventuellt en sån där trevlig å¨söt sak som väntar på mig i sjötofta men de blir väl fler tillfällen...

Nä du, helt kört för din del... :D (ironi)

Själv e man redan igång... 3:e becksen fyller strupen nu.... :) :tummenupp

Kommer nog likna :tomten när d väl e dags för utgång....

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti