likasinnade runt borås trakten?

Festen den 6:e, det är ju helt underbart!!

Vart är den? Kommer gärna dit och svingar nån bägare :tummenupp

Jag jobbar helt konstiga tider, men då är jag faktiskt ledig.

Vägra vurpa skrev:
Festen den 6:e, det är ju helt underbart!!

Vart är den? Kommer gärna dit och svingar nån bägare :tummenupp

Jag jobbar helt konstiga tider, men då är jag faktiskt ledig.

låter bra! ;)

vilka kan vara med nu då?

Fan fan fan! jag är i Soumi hela veckan!!! har jag gigant-tur är jag hemma på fredag men antagligen inte...

Jag hör av mig Chille om jag skall krascha på din soffa...! :D

Felix skrev:
Fan fan fan! jag är i Soumi hela veckan!!! har jag gigant-tur är jag hemma på fredag men antagligen inte...

Jag hör av mig Chille om jag skall krascha på din soffa...! :D

vafan gör du i finland!??!?!?!

ja kan inte komma för ja e uppe i dom värmländska skogarna å värmer mej me en statesman i ena näven å en bärs i den andra, har vi ingen chaffis så kanske ja orkar titta in till byn...

Chille skrev:
låter bra! ;)

vilka kan vara med nu då?

Jag är på, och jag tar med mig en kvinnlig forummedlem också.
Hon har nog inte skrivit mycket på forumet för hon har inte skaffat hoj än men det är ok eller??

MrGooFy skrev:
Jag är på, och jag tar med mig en kvinnlig forummedlem också.
Hon har nog inte skrivit mycket på forumet för hon har inte skaffat hoj än men det är ok eller??

the more the merrier.. eller?

va fan börjar alla banga nu när dte verkligen blir nåt :mad:

ey chille vart bor du nu då?

Hade gärna kommit om jag inte själv hade haft fullt upp hela veckan med min egna flytt...

Fjällgatan 55D ... ligger på tullen..

vägbeskrivning finns på gulasidorna för er som inte hittar så bra. det ligger vid tullens närbutik!

vi kör vid sju tiden?!...

nu får ni ta er i kragen och komma FFS! =)

Kan fortfarande inte lämna defenitivt besked, Chille, men det är högst troligt att jag kommer.

GSX-R Micke skrev:
1 tjej å resten killar... tror ni inte de behövs lite fler tjejer om hon ska trivas...

hmm får se om jag kan dra med bruden.. tvivelaktigt dock..

fjällgatan 55.. ojojoj.. undrar om jag orkar gå så långt =P ...är säkert.. 100-200 m... när ska man dyka upp då? :fyllisar

GSX-R Micke skrev:
1 tjej å resten killar... tror ni inte de behövs lite fler tjejer om hon ska trivas...

Hon klarar sig nog ganska bra, hon är van vid den manliga "jargongen" (stavning?).
Men det är ju inte direkt otrevligt om det kommer fler fruntimmer. :tummenupp

sven666 skrev:
hmm får se om jag kan dra med bruden.. tvivelaktigt dock..

fjällgatan 55.. ojojoj.. undrar om jag orkar gå så långt =P ...är säkert.. 100-200 m... när ska man dyka upp då? :fyllisar

vid sju tiden!?!... jag behöver veta ungefär hur många som kommer.. måste ev fixa stolar :va

Är det kanske ok om några av oss från jkpg kommer över en sväng.... så kan jag(vi) sova hos McB :D

Vi kommer ju åka mycket med er i sommar (bästa vägen (harkel! banan menade jag) i västsverige ligger ju mellan tranemo och norra unnaryd ju... ) så varför inte lära känna er lite redan?

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Är det kanske ok om några av oss från jkpg kommer över en sväng.... så kan jag(vi) sova hos McB :D

Vi kommer ju åka mycket med er i sommar (bästa vägen (harkel! banan menade jag) i västsverige ligger ju mellan tranemo och norra unnaryd ju... ) så varför inte lära känna er lite redan?

//jaG
Sova hos mig blir inga problem, om jag nu kan gå på festen dvs. Har idag 39 graders feber, hosta och snorar mer än vad jag skiter.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti