sven666
~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
RSV_R skrev:ne. men springa runt bland självupptagna 14:isar som luktar hubbabubba o kiss e ju ingen höjdare..... Men du kanske går loss på d...?![]()
![]()
bara det har ett par

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RSV_R skrev:ne. men springa runt bland självupptagna 14:isar som luktar hubbabubba o kiss e ju ingen höjdare..... Men du kanske går loss på d...?![]()
![]()
allt över 30kg GÅR å tänja ut...sven666 skrev:bara det har ett parså går jag igång :kocko
hehe...
Chille skrev:hur var sporthojsfesten då?... vilka var det härifrån som var på den?
Räkna med mig!McB skrev:Det var väl bara MrGooFy och jag, troligen. Skitkul var det iaf, så se till att hänga med på nästa. Kanske det blir någon liten tillställning här i Borås framåt vårkanten för speciellt inbjudna, och då ska givetvis hela ADHD MC vara med.![]()
McB skrev:Kanske det blir någon liten tillställning här i Borås framåt vårkanten för speciellt inbjudna, och då ska givetvis hela ADHD MC vara med.![]()
de blir en hel del av den här varan dåMcB skrev:Det var väl bara MrGooFy och jag, troligen. Skitkul var det iaf, så se till att hänga med på nästa. Kanske det blir någon liten tillställning här i Borås framåt vårkanten för speciellt inbjudna, och då ska givetvis hela ADHD MC vara med.![]()
GSX-R Micke skrev:de blir en hel del av den här varan då![]()
![]()
![]()
McB skrev:Det kan du slå dig i backen på att det blir!
Förhoppningsvis en delockså.
![]()
RSV_R skrev:Skulle vi köra på ferd eller lörd? Kan även tänka mej fred nu då.... Bara d inte blir Mc-Ewans!!Vem kör för partyt då? Chille? Vi kan ju även gasa lite hårdare o ta både 6 o 7.....
![]()
RSV_R skrev:Skulle vi köra på ferd eller lörd? Kan även tänka mej fred nu då.... Bara d inte blir Mc-Ewans!!Vem kör för partyt då? Chille? Vi kan ju även gasa lite hårdare o ta både 6 o 7.....
![]()
Chille skrev:Vi kör partyt på lördagen... det passar bäst för mig! och då har jag lite tid på mig och greja iordning lyan..
hoppas att alla är över 21?
JAJA VI KÖR FREDAG DÅ!!!!![]()
![]()
GSX-R Micke skrev:har ni börjat ringa runt å kollat försäkringar?? blir nog te å köra me trafik å lite försiktigare för de e ju sjuka priser ja fått... TH 34k!!! de va så man ville be dom dra åt helvete å hoppas på att dom går i konkurs!!
GSX-R Micke skrev:de e knappt nån ide å skriva här om man inte har åldern inne!! eller?? va e de för fest ni snackar om?? e lite seg...
GSX-R Micke skrev:har ni börjat ringa runt å kollat försäkringar?? blir nog te å köra me trafik å lite försiktigare för de e ju sjuka priser ja fått... TH 34k!!! de va så man ville be dom dra åt helvete å hoppas på att dom går i konkurs!!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |