Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chille skrev:Det verkar som de flesta stora städer har ett eller flera "gäng" som åker ihop.. typ WCX eller RR ... potatoes.. listan kan göras lång!
Men jag har inte hört om ett enda gäng häromkring borås... det är INTE kul o åka själv.. utan man vill ju gärna umgås med likasinnade... som gillar..fart,fläkt..och framför allt lek!..![]()
nån mer än jag lär det ju vara som åker sporthoj i denna stan????.....![]()
Marve skrev:Jag är på till våren, då har jag körkortet tillbaka och hojen välputsad.Jag har en polare i Bollebygd, han vill säkert också med.
Andreé
Felix skrev:Skall vi försöka dra igång 7 härad kamikaze till våren då! Bra namn!
Sedis skrev:Nu har ju även jag fått lägenhet i Borås vilket inte var det lättaste! min hojj står redan där ute på landet någonstans!*ler* Så jag är på till våren...
Sedis
Sedis skrev:Det blev en 1:a i Druvefors, har bara sett bilder på den som polaren tog med digitalkameran. Har ingen aning om var detta ligger eller hur området ser ut men ska tydligen och förhoppningsvis inte vara så hemskt!
Så nu väntar jag bara på besked om jag får flytta in tidigare än 1/1-04! Håll tummarna för det!!
Sedis
Sedis skrev:Ni som bor i Borås kanske kan tipsa om någon bra och billig styrketräningsanläggning i området eller i närheten samt affärer att handla mat i?
Avstånd från Druvefors till Sjöbo? Promenadtid?
Sedis
Silwer skrev:fan, det finns inga iskalla häftiga sporthojsgäng här i skogen heller.
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |