GSX-R Micke skrev:de e segt som faan me modem!!! får radio länk på 20 Mbit efter nyår!! då ska de tankas hem mycke mindre nyttig material!!!![]()
![]()
![]()
Mummel mummel.

Och vart bor du då??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSX-R Micke skrev:de e segt som faan me modem!!! får radio länk på 20 Mbit efter nyår!! då ska de tankas hem mycke mindre nyttig material!!!![]()
![]()
![]()
sven666 skrev:haha såg äntligen din film chille, den ÄGER juh.. kanske ingen ghostrider men den va fanimig underhållande med alla släpp å så
ska bli jävligt kul å köra ihop i sommar !!!
MrGooFy skrev:Jag har sett den nu och jag måste säga att den totaläger.![]()
Snacka om att man blev sugen på att köra.![]()
Chille skrev:Hehe.. vi ska göra asfräna filmer i sommar. med betoning på humor!.. alla dagens filmer ska vara så hårda som möjligt...men eftersom att jag inte har varken den skicklighet eller utrustning som krävs för o va så extrem som grabbarna GR och packet...så kan man ju busa och ...även ha kul!!? .....eller är jag helt ute o cyklar?![]()
nu drar jag iväg på jordens kryssning om 24 timmar..![]()
![]()
![]()
http://www.mondaybar.com/events/luciakryss03.asp
![]()
Chille skrev:Hehe.. vi ska göra asfräna filmer i sommar. med betoning på humor!.. alla dagens filmer ska vara så hårda som möjligt...men eftersom att jag inte har varken den skicklighet eller utrustning som krävs för o va så extrem som grabbarna GR och packet...så kan man ju busa och ...även ha kul!!? .....eller är jag helt ute o cyklar?![]()
nu drar jag iväg på jordens kryssning om 24 timmar..![]()
![]()
![]()
http://www.mondaybar.com/events/luciakryss03.asp
![]()
MrGooFy skrev:Jag är på. Har köpt en hållare till kameran som är skitbra som man sätter på tanken av en kille på forumet, har dock inte haft tillgång till en kamera.![]()
sven666 skrev:har varken kamera eller hållare.. men man får väl ta å göra en heltenkelt... hållare asså... vore grymt att ha en nere vid framhjulet då min hoj har kolsvart kåpglas.
ska spåna på detta under vintern...
Chille skrev:Ska man ha en kamera där nere så bör man nog ha en liten rörkamera som man köper och kopplar in i en kamera som ligger i tex ryggsäcken! .. det är nog ingen höjdare och låta kameran hänga fritt utan skydd för linsen..ett litet stenskott och det är gonatt!
![]()
men då måste man köpa en kamera med AV ingång och den.... är inte billig....plus att man lär jköpa den lilla skitkameran till......![]()
GSX-R Micke skrev:ja ska be en kompis å ladda ner filmen så att ja oxå får se den!! ......nån som ska på metallica den 30 maj?![]()
![]()
![]()
Chille skrev:hehe... köp en på nettonett.... 5 papp![]()
dock kommer jag antagligen ha två kameror i sommar.. vi får se![]()
vad kostade hållaren!?
GSX-R Micke skrev:ja har några kameror liggandes men dom e ju så jävla stora så dom e ivägen om man sätter den på tanken så ja tänkte svarva å svetsa till nått halvtaskigt ställ på styrkronan så att man får ner huvet om man ska köra fort... ja ska be en kompis å ladda ner filmen så att ja oxå får se den!! nån som ska på metallica den 30 maj?![]()
![]()
![]()
MrGooFy skrev:Kan knappt fatta att Länghem ska få bredband före Rångedala![]()
![]()
Vi har ju iofs bredbant till skolan i R-dala (10Mbit fiber) och den får vi koppla in oss på men det kostar fläskmycke. Meeen tanka filmen med modem (det gjorde ju jag.).
Metallicabiljetter är införskaffade.![]()
RSV_R skrev:Jobbigt att amn sitter här på jobbet då o tillverkar laser opto kort på 10Gbit/sek...... Kan koppla ihop 32st i en enda fiber... Mumma!! Skulle man ha i lägenheten.....320 Gbit/sek..... Lite dyrt med 680 000 tusen/kort bara....
MrGooFy skrev:Kan knappt fatta att Länghem ska få bredband före Rångedala![]()
![]()
Vi har ju iofs bredbant till skolan i R-dala (10Mbit fiber) och den får vi koppla in oss på men det kostar fläskmycke. Meeen tanka filmen med modem (det gjorde ju jag.).
Metallicabiljetter är införskaffade.![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |