Likasinnade eller ej??

Masen skrev:
Trots att säsongen fortfarande är ganska ung så har det hunnit bli en del mil.
Men ännu ingen hälsning från en custom åkare, jag vill absolut inte kasta skit på andra människor men jag tycker det är märkligt att just den kategorin har så svårt att sätta upp handen. Jag har frågat några av mina kunder som jag vet kör custom men svaret jag får är att dom iallafall hälsar på alla hojar dom möter. Förra helgen så mötte jag på slingerbulten en r1:a som trots ett ordentligt nerlägg i en kurva släppte styret och hälsade :skrämd :hej

Är det fler som upplever det så??
jag upplever samma sak som du va senast ute idag och av 18 glidare så vare bara en som hälsa medans alla andra förare hälsade glatt, men det är bara å fortsätta :D

Håller med! *punkt* :kocko

Masen skrev:
Trots att säsongen fortfarande är ganska ung så har det hunnit bli en del mil.
Men ännu ingen hälsning från en custom åkare, jag vill absolut inte kasta skit på andra människor men jag tycker det är märkligt att just den kategorin har så svårt att sätta upp handen. Jag har frågat några av mina kunder som jag vet kör custom men svaret jag får är att dom iallafall hälsar på alla hojar dom möter. Förra helgen så mötte jag på slingerbulten en r1:a som trots ett ordentligt nerlägg i en kurva släppte styret och hälsade :skrämd :hej

Är det fler som upplever det så??

Måste säga att sen jag började köra motard så hejar ingen customåkare.
då är det till och med lättare att få mc-polisen att heja nästan :D

Med plastraketen så hejade alla utom de riktigt hårda custom-åkarna med stort skägg, då fick man fingret istället :tuttar :tuttar

De flesta customåkare jag hälsar på hälsar tillbaka. Kanske något färre av customåkarna som hälsar jämfört med "alla andra" men ingen jätteskillnad. Jag har ju helsvart skinnställ förstås så de kanske inte avskräcks av alla flashiga färger man kan se på rr-ställ.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing