Lika många tjejer som RoLLer ???

gthyni skrev:
Vad är knäppast, säga va ofta eller att sätta sig och räkna va:n?
:7peta

vi har alla våra egenheter... :3freak

Jo, vi har ju det. Men när en sån detalj klingar till uppe i hjärnbarken så kan man få för sig att räkna också. Jag tror inte han hade gjort det om den här herrn hade använt lagomt många "va" i sitt språk. Men jag vet ju inte heller. Men jag tror det. men men men men men. Etc. :tungan

Den här herrn är förståndshandikappad sedan födseln. Kommentarer som 'inte alla hästar hemma' osv osv är ju som att slå in öppna dörrar.

Blip skrev:
Den här herrn är förståndshandikappad sedan födseln. Kommentarer som 'inte alla hästar hemma' osv osv är ju som att slå in öppna dörrar.
Vaddå? det är väl inget konstigt med att säga så om det inte är illa menat. Alla pållarna står inte i stallet på karln men han är ju übercool i allafall, en riktigt skön snubbe som verkar trivas med sitt liv, det är det inte alla som gör ens om dom är superbrighta.

Tiger302 skrev:
RoLLer! Jag vet vart Plastraketen bor. Är du sugen på en vägbeskrivning? :rofl
Du ska inte ge någon vägbeskrivning till den karln! Då kommer han bara att dra ut grus på Ishults-Bulten med sitt kasande på den däringa R1:an :3freak
Om du gör det ändå så talar jag om för alla att du använde vinkelslipen för att få knäpucken att se ut så där. :D

[PlastRaket] skrev:
Vaddå? det är väl inget konstigt med att säga så om det inte är illa menat. Alla pållarna står inte i stallet på karln men han är ju übercool i allafall, en riktigt skön snubbe som verkar trivas med sitt liv, det är det inte alla som gör ens om dom är superbrighta.

Helt sant. I söderköping har vi vinkarn som stått där och vinkat till bilar så länge jag kan minnas (om ni ser honom MÅSTE ni tuta, han blir jätteglad). Den killen verkar rätt nöjd med det lilla här i livet med.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti