Lika bra att bekänna..

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Det är väl bäst att jag erkänner det direkt, annars kommer väl bara Micke eller Krille att sprida det ändå. Det blev ju kaffe hemma hos Maverick, tack Micke o Tingeling. Men det första jag fick höra var ju givetvis: Vågar du köra tjejhoj hit:D

-Ja, jag körde Kawa.
Så nu var det gjort. Fast jag lovar, jag tog riktig hoj hem. Så fick Stefan köra sittekissarmärket.

Förövrigt var vägarna kring Vallåkra - Gantofta helt ok. Torra och inte mycket grus. Gick att hålla bra tempo.

:D

Vägarna var riktigt fina idag:)

Jag hälsade på tok för kort på en hojbroder (som jag tappat namnet på:rodnar) vid rödljuset Yamahacenter och ber om ursäkt för det men jag hade tokbråttom hem till 2 ensamma teroristhundar:krama

Last edited:
:D

Vägarna var riktigt fina idag:)

Jag hälsade på tok för kort på en hojbroder (som jag tappat namnet på:rodnar) vid rödljuset Yamahacenter och ber om ursäkt för det men jag hade tokbråttom hem till 2 ensamma teroristhundar:krama
Vassegoa för kaffet.
Nu vet vi att vi vågar utsätta Casper för vilken skräckis som helst. Han överlevde ju er utan allt för stora trauman.

VBK, jag trodde du sa hem till kamphundarna, men nu fattar jag bättre. Det är damphundar ni har.

Vassegoa för kaffet.
Nu vet vi att vi vågar utsätta Casper för vilken skräckis som helst. Han överlevde ju er utan allt för stora trauman.

VBK, jag trodde du sa hem till kamphundarna, men nu fattar jag bättre. Det är damphundar ni har.

Kamphundar bits och skall dö, teroristhundar tömmer en soffa på stoppning på under 10 min, och då inkluderar vi eventuella kuddar:död

Sen när man kommer hem så slickar dom nästan döden på en:)

Sen vill jag veta vad ni göder Casper med, jag vill ha...

Och tack för kaffet:)

Last edited:
Tjejhojen förlåts, men att du använder ditt läppglans som immskydd på visiret är lite sådär:rolleyes:

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025