Lik en kändis-test

~Settan~ skrev:
Jaha.. se där jag. Inte förvånad att det redan fanns en tråd och inte förvånad att jag blev påtalad det. Ber om ursäkt. :D

Det är ok.

Men hade du vatt en kille så hade det vatt nakcskått direkct!!1 ;)

Zee skrev:
Det är ok.

Men hade du vatt en kille så hade det vatt nakcskått direkct!!1 ;)

Var väl en jäkla tur att jag inte har nåt dinglandes mellan skankarna då. :Bugar

Kollade ändå hela raddan trådar ner men missade att denna varit uppe. Ja ja.. bara att låta denna tråd självdö :död

:)

~Settan~ skrev:
Kollade ändå hela raddan trådar ner men missade att denna varit uppe. Ja ja.. bara att låta denna tråd självdö :död

:)

Njae, ja tycker nog vi kan spamma ner den lite nu när du endå meckat ihop den.

Denna kan nog bli en riktig höjdartråd, tätt följt av vad-har-du-i-fickorna-tråden..

:breakdance

Så F att den självdör! *s* Säger du SÅ då kommer den leva i evighet!

Amen! :hihi

Dr.Bike skrev:

Så vi gör den till en julens äkta OT-tråd som handlar om INGENTING mer än att jag fick ställa mig till skaran som dubbelpostar redan inlagda länk?
:huvet

Dr.Bike skrev:

Let's crank it up a notch, eh? :nicka

~Settan~ skrev:
Så vi gör den till en julens äkta OT-tråd som handlar om INGENTING mer än att jag fick ställa mig till skaran som dubbelpostar redan inlagda länk?
:huvet

Många bra trådar har startat så här. :mattias

jag blev liknad vid bob marley. whaaaasssaaaaaaaaaap.

Zee skrev:
Jag ber er vänligen läsa inlägg nr 8 igen. Denna tråd ska handla om ingenting. Ju, lixom änna.

Precis, eftersom jag nu varit dum och lagt in en likadan tråd som redan fanns, och eftersom jag startade tråden så är det nu överrenskommet att tråden inte ska handla om det den startades för, den ska istället handla om ingenting. Logiskt va? :tummenupp

:hihi

~Settan~ skrev:
Precis, eftersom jag nu varit dum och lagt in en likadan tråd som redan fanns, och eftersom jag startade tråden så är det nu överrenskommet att tråden inte ska handla om det den startades för, den ska istället handla om ingenting. Logiskt va? :tummenupp

:hihi

Nu börjar dubbelpostar~Settan~ komma igång! Låt oss posta lite i den dubbelpostade tråden som inte ska handla om det den startades för som ist ska handla om ingenting.

spectre skrev:
Jag är jävligt lik King Kong..

Att folk inte kan hålla sig offtopic utan går in o postar om sånt som tråden handlade för början om men inte handlar längre om. Snacka om offtopic asso! :4skrika Skärpning så vi inte använder "rapportera stötande inlägg"-knappen.

Zee skrev:
Nu börjar dubbelpostar~Settan~ komma igång! Låt oss posta lite i den dubbelpostade tråden som inte ska handla om det den startades för som ist ska handla om ingenting.

Att folk inte kan hålla sig offtopic utan går in o postar om sånt som tråden handlade för början om men inte handlar längre om. Snacka om offtopic asso! :4skrika

Snacka om att det börjar blir förvirrande nu :3freak

Och jag har inte dubbelpostat!!

:fatta!

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...