:ligga!

Vill du :ligga?

• Antal röstningar
    0
Konstigt sätt att va kräsen på. Ska jag skratta eller gråta? Vilken utopi, fan va illa!! Jaha, nu vill jag ju veta hur du tar dig ur den sitsen...ligger med tjejer som tycker att du är en "ugly motherfucker"? Som sagt, alla har vi våra egna böjelser.
Tur att du vet vad du vill och är så jävla snygg då. :)

vilket jävla bok?:va

:mad:

njaä lammkött i all ära men nej tack:tungan

:rolleyes:

Knullboken :mad:

bok1.jpg

Men nu var det ju chela jag ville:mad:

hehe det vill nog många killar här men jag tror de snygga tjejer som finns på SH håller sig undan trådar som heter :ligga ? med tanke på att det vet vad som väntar dem då:P

Men vi borde nästan instifta en "ragga-tjejer-till-sporthoj.com-dag" en gång om året där det är meningen att folk ska försöka ragga in fler tjejer att bli medlemmar på SH med typ argument som "det finns snygga rika killar med sporthojar" eller typ "man får en gratis biobiljet"(inte för att man kan få en biobiljet eller att det finns jätte många rika här men resten är ju iaf sant:D) så vi kan kompensera övervikten av snubbar här:tummenupp

Men vi borde nästan instifta en "ragga-tjejer-till-sporthoj.com-dag" en gång om året där det är meningen att folk ska försöka ragga in fler tjejer att bli medlemmar på SH med typ argument som "det finns snygga rika killar med sporthojar" eller typ "man får en gratis biobiljet"(inte för att man kan få en biobiljet eller att det finns jätte många rika här men resten är ju iaf sant:D) så vi kan kompensera övervikten av snubbar här:tummenupp

Vi har tidigare redan konstaterat att de flesta cheyerna här på SH är antingen lesbiska eller så vill de inte ha barn. Så ragga gärna hit lite flera cheyer men helst då barnälskande och strighta :tuttar . :rolleyes:

Tur att du vet vad du vill och är så jävla snygg då. :)

Det var du som skrev det raring :) Jag kan tycka att det ligger i betraktaren/betraktarinnans ögon att avgöra sådant. Men okejdå, jag har självinsikt och kan hålla med om att jag vet vad jag vill och vet att jag är söt :tummenupp Vet inte du, vad du vill då? och vad anser du dig vara?

hehe det vill nog många killar här men jag tror de snygga tjejer som finns på SH håller sig undan trådar som heter :ligga ? med tanke på att det vet vad som väntar dem då:P

Eller så går man in rakryggad för att se vad som händer.

*phew* verkar som jag slipper :ligga då.. Visst?? :)

Du går säkert mannen ;)

Näe, jag dricker tills jag sänker kraven eller blir snygg, vilket som inträffar först...

Så det är till dig jag slänger fram sedelrullen på bardisken en dålig lördagskväll och säger - drick dig full, tills du tycker att du är snygg så ska vi gå hem och nulla :tungan Sorry, jag var tvungen att kivas lite med dig ;)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...