:ligga!

Vill du :ligga?

• Antal röstningar
    0
Dags att byta sida? :tungan

Nja, det funkar inte för mig, då måste ju även jag lägga mig till med dålig smak...

Sen tror jag faktiskt att det är svårare som "average dude" att hitta en bög som vill ha en, dom verar vara jävligt picky...

Men skulle jag byta sida så tjingar jag Jörgen :D
Han verkar så härligt ointresserad av schlager och heminredning...

Ring biträdande liggmänniska.

071-112LIGGA

(eller till dunderhonugn ):D

Last edited:
Å vem fan har matat dig med luft, KalkstensTarzan:va :D

Jag tog en redbull å kom igen men nu är jag död igen.

Nja, det funkar inte för mig, då måste ju även jag lägga mig till med dålig smak...

Sen tror jag faktiskt att det är svårare som "average dude" att hitta en bög som vill ha en, dom verar vara jävligt picky...

Men skulle jag byta sida så tjingar jag Jörgen :D
Han verkar så härligt ointresserad av schlager och heminredning...

Men han är stark och hårig vilket bara kan leda till kombinerad nakengråtning/kakätning i durschen för din del. "Don´t look at Me"...!

Last edited:
Jag tog en redbull å kom igen men nu är jag död igen.

Men han är stark och hårig vilket bara kan leda till kombinerad nakengråtning/kakätning i durschen för din del. "Don´t look at Me"...!

:mad: Raukryttare! :4skrika

Kräsen ja...

Jag vill inte ligga med tjejer som har så dålig smak att dom vill ligga med mig...

Taskig sits?

Konstigt sätt att va kräsen på. Ska jag skratta eller gråta? Vilken utopi, fan va illa!! Jaha, nu vill jag ju veta hur du tar dig ur den sitsen...ligger med tjejer som tycker att du är en "ugly motherfucker"? Som sagt, alla har vi våra egna böjelser.

Börjar sakta bli lite friskare från min influensa, men är fortfarande för yr/svag/febrig för att :ligga.
Tyvärr upphör inte hormonproduktionen bara för man är sjuk.

Konstigt sätt att va kräsen på. Ska jag skratta eller gråta? Vilken utopi, fan va illa!! Jaha, nu vill jag ju veta hur du tar dig ur den sitsen...ligger med tjejer som tycker att du är en "ugly motherfucker"? Som sagt, alla har vi våra egna böjelser.

Ja det vilL jag oxo veta!!! Det här är ju helt sjukt stört asså.
Man undrar ju om man man säjjer.... GUW verkar ju vara en rickti SKUMMIS!!1 :fackta

Näe, jag dricker tills jag sänker kraven eller blir snygg, vilket som inträffar först...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT