:ligga!

Vill du :ligga?

• Antal röstningar
    0
Jag trodde Sporthoj var för lite mer mogna människor än det här.
Är ni 6år eller??
Skärp er för fan.

Jag trodde Sporthoj var för lite mer mogna människor än det här.
Är ni 6år eller??
Skärp er för fan.

mjaa, om vi kollar extra noga på din avatar-bild, så framgår det ganska tydligt att du definitivt 'ligger' och svarar upp till trådskaparens fråga alt. du kan ta del av pollen på ett fördelaktigt sätt som många av oss andra inte kan.

dela gärna med dig.

snälla.

Jag fick :ligga en gång...tamejfan allting gick åt helvete och nu sitter jag här med grabben på 7 månader.
Mycket slit för 4 sekunders njutning. Överreklamerat.

mjaa, om vi kollar extra noga på din avatar-bild, så framgår det ganska tydligt att du definitivt 'ligger' och svarar upp till trådskaparens fråga alt. du kan ta del av pollen på ett fördelaktigt sätt som många av oss andra inte kan.

dela gärna med dig.

snälla.
Haha :rofl

Jag fick :ligga en gång...tamejfan allting gick åt helvete och nu sitter jag här med grabben på 7 månader.
Igen: :rofl

Last edited:

I och för säg har jag inget emot barn, men i din situation skulle du tänkt det innan du valde att inte ha regnkappa:näsblod

Ahaha NASTY MAN!! Det finns en limmit för "the oldman´s" också ,) Någonstans mellan 23-35 går gränsen :tungan

Jag var typ med en 23åring en gång, i och för sej så tappade jag intresse för henne rätt snabbt men men.. Och sen så gör inte det mig till en 23åring men jag har i alla fall inge problem med lite äldre tjejer, dom är oftast mognare:)

Jag var typ med en 23åring en gång, i och för sej så tappade jag intresse för henne rätt snabbt men men.. Och sen så gör inte det mig till en 23åring men jag har i alla fall inge problem med lite äldre tjejer, dom är oftast mognare:)

Mer erfarna heter det :tummenupp Därför min gräns går där någonstans. Sexuellt har jag inget utav grabbar som inte kan sin sak, vare sig de är yngre eller äldre. Men smaken är som baken, så full respekt till dem som gillar både äldre,yngre,oerfarna,erfarna!

Så, vad förväntar alla som skriver här att hitta i denna tråden? Själv förväntar jag mig inget med tanke på att detta inte är IRL och att det ska se jäkligt bra ut om det bara ska knullas...oopppss, ojoj, sorry....blir jag utkastad från tråden/forumet nu när jag använder det enda riktiga ordet!?!

Så, vad förväntar alla som skriver här att hitta i denna tråden? Själv förväntar jag mig inget med tanke på att detta inte är IRL och att det ska se jäkligt bra ut om det bara ska knullas...oopppss, ojoj, sorry....blir jag utkastad från tråden/forumet nu när jag använder det enda riktiga ordet!?!

Var inte så negativ!

:rolleyes: :)

Kräsen ja...

Jag vill inte ligga med tjejer som har så dålig smak att dom vill ligga med mig...

Taskig sits?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...