:ligga!

Vill du :ligga?

• Antal röstningar
    0
fast det är kanske just det ni väldigt unga människor trots allt gör när ni ska umgås på ett väldigt intimt sätt, ni bara ligger bredvid varandra och sen kanske det går för er...vem vet? :näsblod

nää, jag tycker nog ni ska använda det egentliga ordet trots allt. eller detta ord:

samkväm.

på en nanosekund (dvs otroligt snabbt, snabbare än stålmannen) får ni dessutom riktig respekt av era vänner för att ni använder ett sådant 'vuxet' ord. think about it.

edit: exakt. gissa gärna min lön. min mamma är trevlig. jag är fucking great by the way.

ELLER så använder man det ord man vill använda, som en fri människa, och skiter i vad någon på ett forum säger.

Nu blir det gästspel i sängen i några timmar, sen upp och iväg till skolan:näsblod Inget samkväm här inte.

:rolleyes: :)

Denna tråd kan få ett eminent underhållsvärde

varför skulle du annars bruka "citationstecken"?

För att det är min cheys nick här på SH...

Last edited:
ELLER så använder man det ord man vill använda, som en fri människa, och skiter i vad någon på ett forum säger.

som 'fri' människa, borde du isåfall använda ordet 'jollra'.

nu ska jag 'sova'.

och sen 'på' morgonen ska jag 'gå' upp och 'äta' lite frukost 'innan' jag går 'till' jobbet, där jag 'jobbar' hela dagen och får 'lön' för det och 'sen' går 'jag' hem eller 'tar' 'tunnelbanan' snarare.

som 'fri' människa, borde du isåfall använda ordet 'jollra'.

nu ska jag 'sova'.

och sen 'på' morgonen ska jag 'gå' upp och 'äta' lite frukost 'innan' jag går 'till' jobbet, där jag 'jobbar' hela dagen och får 'lön' för det och 'sen' går 'jag' hem eller 'tar' 'tunnelbanan' snarare.
Du vet att " är citat tecken, ´ är något helt annat, om du inte har citattecken i början o slutet på en mening dock.. ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT