:ligga!

Vill du :ligga?

• Antal röstningar
    0
Jag vill [random slang för sexuell akt] nu med detsamma! :mattias

Ge hit din dama nu, det är ju inte direkt så du använder henne ändå :brynad

Om du flyger till London, där hon bor nu, bara för att :ligga! så skulle jag nästan ge dig min tillåtelse :tummenupp

:)

men måste hålla med Limez att :ligga?™, orginalet är bäst.

Precis!:tummenupp

Last edited:
ligga?

vågar du inte säga 'knulla'?

seså, ta det ordet i mun nu, din mamma är inte här...

edit: såg att du fortfarande går i småskolan, så du kan fortfarande använda ordet 'ligga' och det dröjer nog ett antal år för dig innan du får göra något annat alt. att du fortfarande kan pilla på dig själv i smyg ett bra tag till...

Last edited:
ligga?

edit: såg att du fortfarande går i småskolan, så du kan fortfarande använda ordet 'ligga' och det dröjer nog ett antal år för dig innan du får göra något annat alt. att du fortfarande kan pilla på dig själv i smyg ett bra tag till...

Kan du inte "historian" bakom ordet :ligga? här på SH?
Ordet knulla är ett frekvent använt ord i min vardag, men ordet :ligga? låter bättre.

Kolla upp lite fakta innan du börjar dra förhastade slutsatser om mina sexuella aktiviteter(orkar dock inte dra in "Louize" i detta nu). Alla har inte sin debut vid 19 års ålder.
För mig är :ligga? = Knulla? och jag använder det ord som bäst passar för situationen.

ligga?

Tadaa :D

på tal om ligga!

min brud går i min klass och sitter följdaktligen ganska ofta bredvid mig på de lektioner vi delar. iallafall, idag så var matten lite småfrivillig och de som ville fick plugga fysik inför fredagens prov om de ville det (matteläraren=fysikläraren). jag gjorde i vanlig ordning inte ett skit emedan bruden pluggade flitigt.
plötsligt suckar hon något så fruktansvärt, en riktig megasuck!
man blir inte populär hos lärarna om man snackar högt på lektionerna men eftersom jag ville veta vad hon suckade om så skrev jag "suck?" på hennes anteckningsblock. därefter utspelade sig förljande brevväxling:
B (bruden): japps, suck!
J (jag): på majj?
B: najj.
J: på vad?
B: FYSIKEN.
J: AHA.
B: ...
J:...
B: så...?
J: tja...
J: ligga?
B: *gapskratt!*
J: :D
B: *lugna ner sig*. suck!
J: på majj?
B: Vad annars!?
J: FYSIKEN?
B: du är knäpp och jag älskar dig!

goal!:yoparty :D

på tal om ligga!

min brud går i min klass och sitter följdaktligen ganska ofta bredvid mig på de lektioner vi delar....
eftersom jag ville veta vad hon suckade om så skrev jag "suck?" på hennes anteckningsblock. därefter utspelade sig förljande brevväxling:
B (bruden): japps, suck!
J (jag): på majj?
B: najj.
J: på vad?
B: FYSIKEN.
J: AHA.
B: ...
J:...
B: så...?
J: tja...
J: ligga?
B: *gapskratt!*
J: :D
B: *lugna ner sig*. suck!
J: på majj?
B: Vad annars!?
J: FYSIKEN?
B: du är knäpp och jag älskar dig!

goal!:yoparty :D

ja, ni e sååååå söta :krama :mad:

Edit: ska inte du leka med din tjej ist för att sitta framför burken? :arsele

naaw, bidde hon avundsjuk nu lilla gumman?:pannkyss

bruden är ännu omyndig och bor således hemma hos sina föräldrar:fakta
men hon var här imorse och då fick jag :ligga :D :arsele

Om du flyger till London, där hon bor nu, bara för att :ligga! så skulle jag nästan ge dig min tillåtelse :tummenupp

Det är inte direkt så långt till London.. Har flygit dit 2ggr sista månaden. Menar du verkligen att jag får dra över din brud om jag flyger till london? :confused: :va

Skämt åsido, ska lägga mig brevid min madame nu.. Tror dock hon sover så jag får vänta tills imorrn :D :mad:

Av egen erfarenhet så vet jag att flickvänner går och lägger sig efter "liggat"
(på grund av att dom, som Bushido säger, pluggar/jobbar osv. och det gör inte "vi") och då har man hela natten ifred framför datorn:tummenupp :)

Kan du inte "historian" bakom ordet :ligga? här på SH?
Ordet knulla är ett frekvent använt ord i min vardag, men ordet :ligga? låter bättre.

Kolla upp lite fakta innan du börjar dra förhastade slutsatser om mina sexuella aktiviteter(orkar dock inte dra in "Louize" i detta nu). Alla har inte sin debut vid 19 års ålder.
För mig är :ligga? = Knulla? och jag använder det ord som bäst passar för situationen.

mjaa, finns det nu också en 'historian' bakom ordet 'ligga' här på sh? åhh nej, det hade jag ingen aaaaniiing om, du verkar har gjort läxan lilla ponken, en liten stjärna ska du få. sådärja.

och bara så du vet och förstår framförallt - du drog in 'louize' i det här...:näsblod

och bara så du vet en gång till; anledningen till att du använde ordet 'ligga' var inget medvetet val av dig - alla andra gör det och det är svårt att stå emot grupptrycket. det kan du använda som ursäkt i fortsättningen.

Det är inte direkt så långt till London.. Har flygit dit 2ggr sista månaden. Menar du verkligen att jag får dra över din brud om jag flyger till london? :confused: :va

Skämt åsido, ska lägga mig brevid min madame nu.. Tror dock hon sover så jag får vänta tills imorrn :D :mad:

Det var ett erbjudande endast avsett för "Bosse":tummenupp :)

Jobbigt när dom ska sova:huvet

alla andra gör det och det är svårt att stå emot grupptrycket.

Eller: alla andra gör det och det låter bättre än andra ord med samma betydelse:tummenupp

Det är förvånansvärt mycket du kan om andra människor, om något av ditt skitsnack stämmer så kan du not tjäna pengar på det.

Sen förstår jag samtidigt att du säkert är en "vanlig" trevlig människa om jag skulle möta dig "IRL"

Last edited:
Eller: alla andra gör det och det låter bättre än andra ord med samma betydelse:tummenupp

fast det är kanske just det ni väldigt unga människor trots allt gör när ni ska umgås på ett väldigt intimt sätt, ni bara ligger bredvid varandra och sen kanske det går för er...vem vet? :näsblod

nää, jag tycker nog ni ska använda det egentliga ordet trots allt. eller detta ord:

samkväm.

på en nanosekund (dvs otroligt snabbt, snabbare än stålmannen) får ni dessutom riktig respekt av era vänner för att ni använder ett sådant 'vuxet' ord. think about it.

edit: exakt. gissa gärna min lön. min mamma är trevlig. jag är fucking great by the way.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...